Bobje Modding Posted 3 April, 2016 Report Share Posted 3 April, 2016 Hallo allemaal, hierbij de Integral hooklift v1.1 Beta op verzoek van patje32 gemaakt. Deze mod heeft twee HKL armen: DLC it runner. En een gewone HKL arm die containers kan laden. Dit is een beta versie, fouten of aanmerkingen graag vermelden hier in het topic. Bedankt alvast aan de personen die de mod testen en hun feedback hier achter laten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carel Posted 4 April, 2016 Report Share Posted 4 April, 2016 Beste Bobje Heb hem gedownload en dan krijg je twee mogelijkheden , de eerst die doet het , de tweede kan je niet mee oppakken . Ja kan als je integral hoklift op de wagen ( Renault) hebt staan , geen aanhanger meer mee nemen , en als je een platte bak laad om bv een tractor te vervoeren komt de wagen voor van de grond. Dan heb ik nog een vraagje , ik zie in het filmpje van de Renault dat je diverse dingen op de wagen kunt zetten , lijkt me leuk om mee te nemen in mijn game , heb je een linkje of kan je me zeggen waar deze te vinden zijn. Verder ziet het er mooi en leuk uit. Groetjes Carel Link to comment Share on other sites More sharing options...
thediabl0 Posted 4 April, 2016 Report Share Posted 4 April, 2016 Hello, sorry don't speak german. I recomend that use Magnum AW, it is more long: http://www.modhub.us/farming-simulator-2015-mods/magnum-aw-1-0/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Richard Posted 4 April, 2016 Administrators Report Share Posted 4 April, 2016 @carel De renault pak staat in de downloads In dit Pack zitten meerdere trucks met die extra's, is dit die jij bedoelde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carel Posted 4 April, 2016 Report Share Posted 4 April, 2016 De Trucks die zitten er idd allemaal in , maar wat ik bedoel zijn de onderdelen die er ook op kunt zetten en niet alleen de hakenlift , maar ook de bak voor kaft , diesel enz enz enz enz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Richard Posted 4 April, 2016 Administrators Report Share Posted 4 April, 2016 Jaa jij bedoelt wat je weer allemaal op die HKL kan tillen. De IT Runner attachment zit erop dus alle bakken van de IT Runner kunnen erop en mods die IT Runner compatible zijn bijvoorbeeld, Link to comment Share on other sites More sharing options...
carel Posted 4 April, 2016 Report Share Posted 4 April, 2016 Dit is niet wat ik helemaal bedoel , als je het filmpje bekijkt van de Renault truck zie dat je op de truck maar niet met de HKL kan zetten , dus in plaats van de HKL kan je dan een bak voor kaft of voor diesel , je kan er de Renault onder rijden. Indien in niet duidelijk overkom wil ik je vragen of je even het filmpje wil bekijken , en anders kom ik even langs met mijn harnas gr Careltje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Bart Posted 4 April, 2016 Administrators Report Share Posted 4 April, 2016 Ja ik snap wat je bedoelt Carel. Jij zoekt meerdere accessories voor de vrachtwagen die je daarop kan plaatsen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Richard Posted 4 April, 2016 Administrators Report Share Posted 4 April, 2016 @carel zet je harnas maar terug in de kast! AR Fliegl VFW20000 AR Forestry AR Tank Ik heb ze nog niet getest maar dit zal ik is even aan ons nieuwe Test Team vragen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
thediabl0 Posted 4 April, 2016 Report Share Posted 4 April, 2016 2 uur geleden zei Richard: @carel De renault pak staat in de downloads In dit Pack zitten meerdere trucks met die extra's, is dit die jij bedoelde? That already they indicate that renault, but the magnum AW I indicated to them has the longer chassis and fit better. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.