Jump to content
NLD Community

[W.I.P] [Support] Integral hooklift

Recommended Posts

Hallo allemaal, hierbij de Integral hooklift v1.1 Beta op verzoek van patje32 gemaakt.

Deze mod heeft twee HKL armen:

DLC it runner.

En een gewone HKL arm die containers kan laden.

Dit is een beta versie, fouten of aanmerkingen graag vermelden hier in het topic.

Bedankt alvast aan de personen die de mod testen en hun feedback hier achter laten.

• Replies 49
  • Created
  • Last Reply

Beste Bobje

Heb hem gedownload en dan krijg je twee mogelijkheden , de eerst die doet het , de tweede kan je niet mee oppakken .

Ja kan als je integral hoklift op de wagen ( Renault) hebt staan , geen aanhanger meer mee nemen , en als je een platte bak laad om bv een tractor te vervoeren komt de wagen voor van de grond.

Dan heb ik nog een vraagje , ik zie in het filmpje van de Renault dat je diverse  dingen op de wagen kunt zetten , lijkt me leuk om mee te nemen in mijn game , heb je een linkje of kan je me zeggen waar deze te vinden zijn.

Verder ziet het er mooi en leuk uit.

Groetjes Carel

Dit is niet wat ik helemaal bedoel , als je het filmpje bekijkt van de Renault truck zie dat je op de truck maar niet met de HKL kan zetten , dus in plaats van de HKL kan je dan een bak voor kaft of voor diesel , je kan er de Renault onder rijden.

Indien in niet duidelijk overkom wil ik je vragen of je even het filmpje wil bekijken  , en anders kom ik even langs met mijn harnas

gr Careltje

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.