jan-deere Posted 16 April, 2016 Report Share Posted 16 April, 2016 Hey, Hier zal ik mijn tekeningen plaatsen die hopelijk ooit kunnen omgevormd worden tot mods. Zoals jullie misschien al hadden gezien in het fotoalbum was ik bezig met een John Deere 6850 hakselaar. Ik heb hem voorloopig al eens naar giants geëxporteerd om te kijken hoe dat die er momenteel al uitziet: Laat zeker weten wat jullie er van vinden en als jullie misschien nog tips of foto's hebben mag je die altijd geven!! Gr. Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Richard Posted 16 April, 2016 Administrators Report Share Posted 16 April, 2016 Leuk dat je hiervoor een topic hebt geopend Jan. Ik ben erg benieuwd naar de progressie van deze mod. Het ziet er al goed uit zo met texturen en al erop mooi werk, succes met het tekenen en texturen van deze mod! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan-deere Posted 16 April, 2016 Author Report Share Posted 16 April, 2016 Bedankt Richard!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Bart Posted 16 April, 2016 Administrators Report Share Posted 16 April, 2016 Ziet er goed uit hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JD7530-Chris Posted 16 April, 2016 Report Share Posted 16 April, 2016 Ziet er goed uit. Ik denk wel dat er nog wat verbeteringen mogelijk zijn qua export Welke programma's gebruik je? Als je ac3d en blender gebruikt kan ik je misschien wel helpen om het resultaat te verbeteren. Mvg, Chris Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan-deere Posted 16 April, 2016 Author Report Share Posted 16 April, 2016 Bedankt, Ik gebruik Autodesk inventor 2016, dan exporteer ik naar STL en importeer ik deze in Blender. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnnie7r Posted 16 April, 2016 Report Share Posted 16 April, 2016 Als je hulp nodig hebt roep je maar. Ik teken ook in dat programma Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan-deere Posted 16 April, 2016 Author Report Share Posted 16 April, 2016 Het gaat voorlopig nog wel, anders zal ik het zeker laten weten, bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan-deere Posted 19 April, 2016 Author Report Share Posted 19 April, 2016 De cabine: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan-deere Posted 19 May, 2016 Author Report Share Posted 19 May, 2016 Nog is effe aan het tekenen geweest: Imants Culter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.