FarmingVidsHD Posted 13 June, 2016 Report Share Posted 13 June, 2016 Vanaf vandaag is op de officiële (vernieuwde) website de mogelijkheid om Farming Simulator 17 te pre-orderen klik op de link hieronder voor meer informatie. De Release datum van het spel is: 27 October 2016 https://www.farming-simulator.com/buy-now.php?lang=en&country=nl&platform=pc gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Richard Posted 13 June, 2016 Administrators Report Share Posted 13 June, 2016 En voor de ''Collectors'' er zullen 4 verschillende cd hoesjes verschijnen het verschilt per land welke hoes je krijgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beetle Posted 13 June, 2016 Report Share Posted 13 June, 2016 Zo maar gelijk ge-pre-orderd Link to comment Share on other sites More sharing options...
doubleuj Posted 14 June, 2016 Report Share Posted 14 June, 2016 Zo het grote wachten kan beginnen. Maar gelijk ge-pre-orderd. De product-key is al binnen. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twan Posted 14 June, 2016 Report Share Posted 14 June, 2016 Ik zal eerst eens kijken wat er verandert is tenopzichte van fs2015, ze maken maar bar weinig bekend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Richard Posted 14 June, 2016 Administrators Report Share Posted 14 June, 2016 @Twan, Ze hebben tot nu toe net zoveel bekend gemaakt als toen met FS15.. Het eerste echt nieuws van FS15 werd bekend gemaakt tijdens de E3 in 2014, deze week is de E3 van 2016! Ik zelf had wel wat verwacht tijdens E3 van Farming Simulator want zij staan daar namelijk ook, er zal dus vast wel wat beeld materiaal komen of dat van hun zelf is of van Youtubers die daar zijn dat zien we snel genoeg. Veder verwacht ik vooral info tijdens Farmcon die door hun (dacht ik) georganiseerd wordt, zie dit topic van Farming Vids Klik hier voor het topic. Veder is er al met al zeker wel al wat bekend qua merken machines en extra gewassen zullen er zijn, Giants is altijd laat met hun content over een nieuwe Farming Simulator maar langzaam zullen we zeker meer info gaan zien komende tijd. Ik kijk er ieder geval erg naar uit! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twan Posted 14 June, 2016 Report Share Posted 14 June, 2016 @Richard dat klopt, ook toen heb ik geen pre-order gedaan omdat ik het nogal wat vind om een game van 30 euro aan te schaffen waarvan je niets weet. Vorig jaar hebben ze een grote fout begaan tijdens het releasen van de game, want er was een behoorlijke waslijst aan fouten en niet afgewerkte onderdelen die allemaal hadden kunnen worden afgemaakt wanneer Giants de release datum zo vroeg had bepaald. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnnie7r Posted 14 June, 2016 Report Share Posted 14 June, 2016 Ik ga eerst wachten tot ik iets zie van fs17 voordat ik ga overstappen.Maar ben nog niet zeker dat mijn volgende game fs17 komt,denk dat het cattle&crops wordt,ziet er ook nog een prachtige game uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
EJBModding Posted 15 June, 2016 Report Share Posted 15 June, 2016 Ik zie nog Geen toekomst voor FS 17 op mijn pc. Het is nog altijd die oude game engine die weer een kleine update krijgt. Extra gewassen is leuk maar dat hadden we in 2011 al met de fruittype mod. Grafisch zal het ook wel zon beetje het zelfde blijven. En voor de ingame voertuigen hoef ik het niet te doen. Giants zal met een goede editor moeten komen waar je een 3d model geheel kan afwerken zonder externe programma's te moeten gebruiken. En is wat meer moeten luisteren naar de problemen die de mod makers ondervinden in de community.(voor en na de release van hun mods) Ik zie meer toekomst in Cattle&Crops. Grafisch best mooi en hun editor is zeer makkelijk te gebruiken. Bijvoorbeeld, volledige cabine animaties maak je daar in een paar min en alle functies zijn al voor geprogrammeerd in de game engine. Ook de hele opzet van het vee, Je kan bijvoorbeeld fokken voor de slacht en per dier heel veel informatie zien van leeftijd, ziektes en gewicht. Je kan vee in groepen plaatsen. Het inhuren van personeel is ook erg uitgebreid. Ach kan er nog wel een uur over door ratelen. Persoonlijk denk ik dat Giants nog een hele kluif gaat krijgen aan C&C. In mijn ogen kunnen ze beter de huidige game voorzien van een goede update. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EJBModding Posted 16 June, 2016 Report Share Posted 16 June, 2016 [E3 2016] Farming Simulator 17 - E3 CGI Trailer Laat je niet bedonderen door de strakke graphics want die waren net zo als voor fs 15 teaser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.