Maaslandmods Posted 15 June, 2016 Report Share Posted 15 June, 2016 Dit topic is bedoeld om te discussiëren zodat de topic waarin nieuwtjes geplaats worden overzichtelijk blijven. Let alstublieft op uw taalgebruik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glower15 Posted 15 June, 2016 Report Share Posted 15 June, 2016 morgen avond is de eerste officiele trailer te bewonderen op de E3 beurs lees ik net op twitter https://twitter.com/farmingsim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maaslandmods Posted 15 June, 2016 Author Report Share Posted 15 June, 2016 Er is deze week veel bekend gemaakt/geworden Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan-deere Posted 16 June, 2016 Report Share Posted 16 June, 2016 Nieuw filmpje opgedoken: https://scontent-waw1-1.cdninstagram.com/t50.2886-16/13448958_1628852220692651_814471458_n.mp4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twan Posted 16 June, 2016 Report Share Posted 16 June, 2016 Vind je @Maaslandmods? Die trailer die je ziet is een render, dus er is niets 'trailers' aan. Het enige wat je ziet zijn de merken die er in zullen komen. Verder kan je er niets mee En verder weet ik nog amper iets over fs2017, ik denk dat tegen september alles wel bekent is. Maar dat duurt nog even. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jan-deere Posted 16 June, 2016 Report Share Posted 16 June, 2016 Ik weet niet echt wat ik er van moet denken, enerzijds lijkt het niet ingame en anderzijds als je op het einde kijkt naar die valtra die het gras maait vind ik wel dat het ingame lijkt, je kan ook zien dat het gras voor de maaier neerplooit, ik kan fout zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twan Posted 16 June, 2016 Report Share Posted 16 June, 2016 Het is niet wat je zult krijgen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Richard Posted 16 June, 2016 Administrators Report Share Posted 16 June, 2016 Deze trailer laat zeker geen in-game beelden zien, zoals Twan heeft gezegd dit is net als de E3 trailer van fs15 een render video. Ik denk dat ze vooral wat van de trekkers wilden laten zien, en ik denk aan de hand van deze E3 trailer dat vooral de grond bewerkingen anders zullen zijn. Ik ben erg benieuwd naar de eerste in-game beelden en screenshots! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maaslandmods Posted 16 June, 2016 Author Report Share Posted 16 June, 2016 @Twan vergeleken met wat er eerder dit jaar is bekend gemaakt wel. Ook is het jammer dat er waarschijnlijk veel uren zijn gestoken in het maken van deze render-trailer. Naar mijn mening had men deze tijd beter in iets anders zoals animal-managment kunnen steken... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Twan Posted 16 June, 2016 Report Share Posted 16 June, 2016 Er is nu zo'n kleine 2% bekent, waarvan we nog ongeveer 63% krijgen, en we se overige 35% zelf moeten uitvogelen. Enne, die render maken ze denk ik niet zelf... anders was het spel veel mooier. Het maken van deze render vind ik raar omdat je pre-orderers nu een verkeers beeld geeft en het nu voor mij lijkt dat ze nog geen ingame hebben, of dat de ingame geen verbetering is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.