Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Besturing veranderen

Aanbevolen Bericht

Ik heb een bomengrijper die aan een skidster past, aangepast zodat deze aan een kraan kan.
Maar nou is de besturing van die bomengrijper en de kraan hetzelfde, dus bewegen ze tegelijk

Mijn vraag is hoe kan ik dit aanpassen zodat ik het met het toetsenbord kan besturen?

Kan je gewoon mouseControls aanpassen na iets van het toetsenbord?

Het gaat om deze mod:

http://www.farming2015mods.com/farming-simulator-2015/implements-tools/skidsteer-forest-tools-v1-0-ls-2015/

Spoiler

<mouseControls>
        <mouseControl iconFilename="$dataS2/menu/mouseControlsHelp/grab_rotY.png" axis="AXIS_CRANE_TOOL3" />
        <mouseControl iconFilename="$dataS2/menu/mouseControlsHelp/grab_rotX.png" axis="AXIS_CRANE_TOOL4" />
    </mouseControls>

<movingTools>
        <!-- claw rotation -->
        <movingTool index="1>2" componentJointIndex="0" anchorActor="1" rotSpeed="-80" rotAcceleration="160" rotationAxis="2" axis="AXIS_CRANE_TOOL3" invertAxis="true" mouseAxis="AXIS_CRANE_TOOL3" invertMouseAxis="true" speedFactor="1"/>

<!-- inner/outer claw -->
        <movingTool index="1>0" componentJointIndex="1" anchorActor="0" rotSpeed="80" rotAcceleration="160" rotMax="0" rotMin="-115" rotationAxis="3" axis="AXIS_CRANE_TOOL4" invertAxis="false"  mouseAxis="AXIS_CRANE_TOOL4" invertMouseAxis="false" speedFactor="1" />
        <movingTool index="1>1" componentJointIndex="2" anchorActor="0" rotSpeed="-80" rotAcceleration="160" rotMax="115" rotMin="0" rotationAxis="3" axis="AXIS_CRANE_TOOL4" invertAxis="false"  mouseAxis="AXIS_CRANE_TOOL4" invertMouseAxis="false" speedFactor="1" />

<!-- for UpdateMovingPartComponent -->
        <movingTool index="1>0">
            <dependentPart index="0>2|1" />
        </movingTool>
   </movingTools>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

open je inputbindings.xml in je fs15 folder ( bovenliggende van mods )  en zoek even welke je wilt gebruiken  ( zoek op AXIS  en er zou direct een lijst moeten te voorschijn komen )

dan verander je dit gedeelte in je mod en dan zou het goed moeten komen

axis="AXIS_CRANE_TOOL3"  

vb van mijn inputbindings om een referentie te geven :

565e3a5bba844425a782a1f325ecbe3b.png

Eventueel kun je ook een keybind bijmaken in je moddesc en deze dan gebruiken om je werktuig te gebruiken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.