Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Attach 'probleem'

Aanbevolen Bericht

• Master Moderator

Hoi, @case puma 165 heeft me gevraagd voor een tekening van hem te ingamen gemaakt in sketchup.  Na wat moeite met ze om te zetten naar blender ( er zat ergens een kritieke fout in zijn model ) heb ik het model toch kunnen omzetten naar een blender en wat kunnen corrigeren qua poly's etc.    Ik ben begonnen met het ingamen en zoals meeste mods valt hij door de grond omdat de collision niet goed staat.  Toch even blijven doorgaan om toch al een basis XML te hebben om het uiteindelijk model correct te linken. Alles zat op de non collission goed, zijn schijf draaide en hij gaf een ploegspoor. So far so good.   Dus dacht ik,  herbegin tijd maar met een collision erbij.       Model spawnd correct nu :6ba3b8e128ff449bb969bfb7d8e6cc85.png

nu is mijn probleem en tot grote ergernis van deze namiddag  dit :   Bij het attachen gebeurd dus dit:

94b090c3b9034c9ab3de0bc17ebab667.png

voor zover ik kan zien wordt de tractor dus onder de grond geworpen.   Ik heb ( denk ik ) alle mogelijke As rotaties geprobeerd op de attacher maar het blijft hetzelfde.   Heeft er iemand misschien een idee of hint waar het aan kan liggen ?    Hier is de File als er iemand er naar wilt zien. 

Collision masks staan op ( Transform = Dynamic-2002  /  Colli = Compound child 8397058 )  

Ooh en voor diegene dat die glans texturen wilt hebben, Dat is een optische illusie, er staan 2 lampen knal naast het model ;) en de tractor is de laatse set van Eagle355th

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

yup je hebt gelijk @bobje, ik heb de compound opgezet in de bovenste transform en nu spawn hij en kan ik hem attachen.  Volgend probleem is dat hij niet correct spawnd en als ik hem laat zakken heft hij op het einde de tractor op, waarschijnlijk dezelfde oorzaak :  305a104032d14f0cb805fb2f9ff31353.png     nou ja zal wel iets met die collision ergens te maken hebben :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

yep @twan, zou het eigenlijk moeten hertekenen volledig , ik ben op @case puma 165 zijn sketchup ding verder gegaan en al een hele deel er uit gehaald om het toch wat meer to optimalizeren om geen super fps drops te hebben.  ( even gecheckd,    origineel had  10267/4870  v/f  en 'nieuwer' heeft  9617/3894  Vertex / faces  welke nog vrij veel is )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.