Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

fendt 900 serie met voorlader

Aanbevolen Bericht

• Master Moderator

denk niet dat iemand al een voorlader heeft gezet op die grote fendts.

Er zijn er wel enkere oudere modellen  die een voorlader hebben, maar niet de recentere.   En daar komt bij dat de meeste modders het wiel allemaal uitvinden maar niet willen toegeven dat het model niet van hen is en er geen ballen een gedaan hebben buiten nog wat meer fouten in je log doen komen :P

ik heb een fendt in mijn dir met een frontloader, ik zal straks effe een shot nemen en de naam erbij zetten. Maar het is een ouder model vierkant model. Hetgene dat je wel kunt doen is ergens een mod zoeken met een frontloader dat je kan verbergen en dan deze uit de i3d filteren en exporteren naar het gewenste model.  Aangezien het een verbergbaar gedeelte is, zal het niet een deel zijn van carroserie :)

15 minuten later toegevoegd

ik heb een fendt 611 met voorlader, maar het is een dinosaurus tov de rest :

51d7b3a4bdbd430d95b5043add43508d.png

en nee, dit zijn ze nog niet allemaal :P       

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan ook gewoon het voorlader pakket van Stefan Maurus downloaden, daarmee kun je in de game de console op elke trekker bouwen. Veel makkelijker ;) probeer dat eens, werkt echt goed.

En anders, het aanbouwem van een voorlader in GE en xml is vrij simpel, ik kan het je in 5 minuten leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb die alo frondlader pack gehad en ik speel op een deddi server.

Als je die console er op zet in een deddi server dan verschuift het console.

Het is me gelukt om een console op de trekker te bouwen in GE ingame zag ik hem dan ook heb ook een regel aan het xml van de trekker toegevoegt (via een tutorial die ik had gevonden op yt) maar ik kan geen voorlader aankoppelen aanhet console.

voorlader console        tutorial   ik weet dat de tutorial voor fs 11/13 is 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.