Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

LS15

Jamie

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 28
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Master Moderator

In dat geval is het normaal gedrag.   Niet dat er ooit een reden is voor een de-installatie  maar als je het nog eens doet met eender welk programma,  wis/hernoem altijd de directory's dat aangemaakt zijn door het programma zelf.  Wissen doet in 99% van de gevallen enkel het programma zelf en niet wat er gegenereerd wordt na installatie.

Waarvoor heb je moeten wissen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik leg even duidelijk uit, gisteren avond kon ik nog spelen maar toen had ik afgesloten omdat ik ging slapen. Vanmorgend wou ik terug spelen dus zo als altijd zet ik m'n laptop aan dan duw ik Farming Simulator 2015 aan en toen kreeg ik die melding. Toen had ik het game verwijderd omdat ik geen andere uitweg wist en er ook niet zoveel van ken om te weten wat dat allemaal kan zijn, ik installeerde het spel terug verliep allemaal goed, gaf de key code in en toen wou ik het game aanzetten en dat lukte niet omdat ik terug die melding kreeg. Maar de vorige keer toen ik dat nog is opnieuw geïnstalleerd had, had ik m'n savegames wel verwijderd en dat heb ik nu deze keer niet gedaan maar toen ik ze verwijderd had ging het spel wel terug. Maar deze keer wou ik ze toch niet verwijderen omdat ik het zonde vond van de moeite die ik er al ingestoken had... @fa285634

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.