Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Koopakker B.V. - 1.0 | Farming Simulator 17 op zijn best! - Actieve en serieuze 24/7 server!

Aanbevolen Bericht

4g9mBuk.png

Welkom op het topic van Koopakker B.V. - De ultieme Farming Simulator ervaring!

Introductie

Beste lezer van dit topic,

Wij presenteren met trots....

Koopakker B.V. - 2.0

Wij hebben een 24/7 server gerund op FS15, met succes.

Daarom is nu Koopakker B.V. - 2.0 er! 

Samen maken wij FS17 op zijn best! Samen staan we sterk.

Als je je afvraagt wat Koopakker B.V. is lees hieronder zeker even!

Koopakker B.V. is een 24/7 multiplayer dedicated server die een serieuze groep mensen zoekt, die actief en serieus spelen, hierom is er ook een minimum leeftijd van 16 jaar en vereisen we skype om makkelijker te communiceren, wil je meer weten? Aarzel niet en neem contact op met ons op skype:

Vurnality (Met AN in het logo)

Beheer

Jarmo - A.K.A. Vurnality  <-> Beheerder en back-end manager van de server

Ik ben Jarmo 16 jaar, ik heb zelf ervaring met Farming Simulator en de back end van server beheren. Ik zal dan ook van de server de back-end doen en zorgen dat alles op rolletjes loopt.

Indien er ook bijvoorbeeld een troller inzit (wat hopelijk niet voorkomt aangezien we puur via apply's hier gaan werken) zal ik zorgen indien nodig dat er een backup die zo recent mogelijk is erin komt.

Ik ben er ook voor alle vragen van spelers en ben zelf ook actief als speler !

Ons doel

Ons doel is om een serieuze server op te zetten waar de speler voorop staat, wij zoeken om deze reden 16+ mensen met skype, die tevens actief zijn.

Wij zorgen voor een 24/7 dedicated server en de speler hoeft alleen maar.... je raad het al, te spelen.

Lijkt het je wat? Doe dan zeker even een reactie met een ingevulde apply.

Hoe kan ik als speler in de server komen

Iedere actieve speler is welkom, daar moet je even een apply voor invullen!

Hieronder heb ik een voorbeeld van een apply, waarin ik mezelf heb voorgedaan als een persoon die een server zoekt, 

kopieer deze voorbeeld apply niet, maak de apply met het dikgedrukte, en vul zelf met je eigen woorden de antwoorden in.

Voorbeeld Apply

Naam: Jarmo

IGN(Wat is je naam in het spel?): Vurnality

Leeftijd(16+): 16

Skypenaam: Vurnality

Hoeveel ervaring heb je met Farming Simulator? Beschrijf in het kort: Ik heb ervaring sinds de versie van 2013 & 2015, ik speel nu met vol plezier de versie 17.

Wat kan je voor de server betekenen?: Veel, ik zal veel online zijn en zoveel mogelijk doen om de server te kunnen helpen.

Kopieer de tekst hieronder en vul alles in achter de dubbele punten! (Met eigen woorden)

Naam:
IGN(Wat is je naam in het spel?):
Leeftijd(16+):
Skypenaam:
Hoeveel ervaring heb je met Farming Simulator? Beschrijf in het kort:
Wat kan je voor de server betekenen?:

Server informatie

RegioContinental Europa

ServernaamKoopakker B.V. - 2.0

Wachtwoord: Deze zal je ontvangen als speler, deze wijzigt eens per tijd i.v.m. mogelijk uitlekken.

Beheer Contact SkypeVurnality - Met AN in het avatar

Einde

Bedankt voor het lezen van ons topic, hieronder vind je nog wat foto's. deze zullen eens per tijd aangevuld worden, met up-to-date fotos.

Let op: Ben je afgewezen? Dan hebben wij hier onze redenen voor, daarom graag hierover niet een discussie starten of als er geen reden aangegeven is om een reden vragen, bij voorbaat dank!

- Het beheer

Nieuwe foto's binnenkort.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 67
  • Created
  • Laatste antwoord

Beste @Vurnality,

Ik ben erg geïnteresseerd in jullie server! Ik heb een tijdje bij een dedi gezeten, dit was ook best een leuke server maar niet echt mensen van mijn leeftijd en hadden zelf geen ervaring in het loonwerk/akkerbouw. Waardoor ze dus ook niet precies wiste hoe het er aan toe gaat in real life, dit werd dus een groot speel paradijs voor kleine kinderen op mama's laptop. Dat ging dus niet werken en sinds dien opzoek naar zoiets als dit :D. Ik heb je apply gekopieerd en ik heb weinig aan hoeven passen :rofl:

Naam: Jasper

IGN(Wat is je naam in het spel?): Jappel

Skypenaam: Jasper Langendoen

Hoeveel ervaring heb je met Farming Simulator? Beschrijf in het kort: Ik heb ervaring sinds de versie van 2011. Ik speel farming simulator sinds begin van de versie 2011 en heb er nog veel plezier in, Farming Simulator 17 ligt dus alweer voor m'n ogen.

Wat kan je voor de server betekenen?: Veel, ik zal veel online zijn en zoveel mogelijk doen om de server te kunnen helpen.

Ga je Farming Simulator 17 kopen?(Wij gaan vanaf 25 oktober over van Farming Simulator 15 naar de versie 17!): Ja

Ik hoor het wel,

Groetjes Jasper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Jasper:

Beste @Vurnality,

Ik ben erg geïnteresseerd in jullie server! Ik heb een tijdje bij een dedi gezeten, dit was ook best een leuke server maar niet echt mensen van mijn leeftijd en hadden zelf geen ervaring in het loonwerk/akkerbouw. Waardoor ze dus ook niet precies wiste hoe het er aan toe gaat in real life, dit werd dus een groot speel paradijs voor kleine kinderen op mama's laptop. Dat ging dus niet werken en sinds dien opzoek naar zoiets als dit :D. Ik heb je apply gekopieerd en ik heb weinig aan hoeven passen :rofl:

Hoeveel ervaring heb je met Farming Simulator? Beschrijf in het kort: Ik heb ervaring sinds de versie van 2011. Ik speel farming simulator sinds begin van de versie 2011 en heb er nog veel plezier in, Farming Simulator 17 ligt dus alweer voor m'n ogen.

Ga je Farming Simulator 17 kopen?(Wij gaan vanaf 25 oktober over van Farming Simulator 15 naar de versie 17!): Ja

Ik hoor het wel,

Groetjes Jasper

Hey Jasper,

Zou je ook in je eigen woorden de apply willen doen? Het ziet er wel goed uit wat betreft boven de apply, maar als je dat zou willen doen helemaal tof!

Groetjes,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste @Vurnality,

Ik ben best geïnteresseerd in je server, ik heb nog niet echt bij een groep/team samen gespeeld. Heb meestal m'n eigen multiplayer game gehad. Maar ben best ervaren en kan goed op m'n ééntje overweg. 

Mijn naam is - Jamie Roosen

IGN (spellers naam ) - Jamie 

Leeftijd - 16 jaar 

Skypenaam - Jamieroosen7

Ervaring - Ik speel Farming Simulator sinds mijn 11/12, ik heb de 2009 versie nog gehad en daar heb ik de basis op geleerd. Ik amuseer me rot in de Farming Simulator 2015 nu, op naar de 2017! :P 

Wat ik kan betekenen voor de server - Een goed hulpje, die luistert naar opdrachten en ze correct zal uitvoeren, actief zijn en zoveel mogelijk de server helpen. 

Ga ik de Farming Simulator 2017 kopen - Ja natuurlijk! Geen twijfel, de eerste dag dat ik hem kan kopen in de Game Mania is hij van mij.

Hopelijk kan ik iets betekenen :rofl:

Groeten Jamie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naam:dylan

IGN(Wat is je naam in het spel?): boer dylan

Leeftijd(16+):22

Skypenaam: dylan

Hoeveel ervaring heb je met Farming Simulator? Beschrijf in het kort: ik speel al fs vanaf 2011 ik speelde niet vaak online maar sinds kort speel ik wel online Wat kan je voor de server betekenen?: ik speel graag in team maar ik werk in een 5 ploegen stelsel dus ben onregelmatig in het spel maar ik speel welGa je Farming Simulator 17 kopen?(Wij gaan vanaf 25 oktober over van Farming Simulator 15 naar de versie 17!):jazeker is al besteld

mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Dylanslegers:

Hoeveel ervaring heb je met Farming Simulator? Beschrijf in het kort: ik speel al fs vanaf 2011 ik speelde niet vaak online maar sinds kort speel ik wel online Wat kan je voor de server betekenen?: ik speel graag in team maar ik werk in een 5 ploegen stelsel dus ben onregelmatig in het spel maar ik speel welGa je Farming Simulator 17 kopen?(Wij gaan vanaf 25 oktober over van Farming Simulator 15 naar de versie 17!):jazeker is al besteld

mvg

heb het gelezen, vulnality neemt zo snel mogelijk contact met u op: john de belg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-10-2016 om 18:22 zei Jasper:

Beste @Vurnality,

Ik hoor het wel,

Groetjes Jasper

Beste Jasper,

Je bent aangenomen, wij zullen op skype contact opnemen.

21 uur geleden zei Jamie:

Beste @Vurnality,

Ik ben best geïnteresseerd in je server, ik heb nog niet echt bij een groep/team samen gespeeld. Heb meestal m'n eigen multiplayer game gehad. Maar ben best ervaren en kan goed op m'n ééntje overweg. 

Mijn naam is - Jamie Roosen

IGN (spellers naam ) - Jamie 

Leeftijd - 16 jaar 

Skypenaam - Jamieroosen7

Ervaring - Ik speel Farming Simulator sinds mijn 11/12, ik heb de 2009 versie nog gehad en daar heb ik de basis op geleerd. Ik amuseer me rot in de Farming Simulator 2015 nu, op naar de 2017! :P 

Wat ik kan betekenen voor de server - Een goed hulpje, die luistert naar opdrachten en ze correct zal uitvoeren, actief zijn en zoveel mogelijk de server helpen. 

Ga ik de Farming Simulator 2017 kopen - Ja natuurlijk! Geen twijfel, de eerste dag dat ik hem kan kopen in de Game Mania is hij van mij.

Hopelijk kan ik iets betekenen :rofl:

Groeten Jamie

Beste Jamie,

Wij weigeren je apply, helaas. 

4 uur geleden zei Dylanslegers:

mvg

Beste Dylan,

Je bent aangenomen, ik zal zo snel mogelijk contact opnemen via skype!

#All

Met vriendelijke groet,

Jarmo A.K.A. Vurnality

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.