Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Koopakker B.V. - 1.0 | Farming Simulator 17 op zijn best! - Actieve en serieuze 24/7 server!

Aanbevolen Bericht

• Administrators

@Maaslandmods,

Dit zijn keuzes die zij moet afwegen. 

Ik snap dat ze niet 20 man bij de server betrekken die af en toe is komen.

Zoals duidelijk beschreven zijn ze opzoek naar actieve en serieuze spelers voor hun server.

Zoals BluePowersz hierboven ook neerzet is dit de keus van de server eigenaren en die zul je moeten respecteren, ik vraag iedereen hier dan ook gelijk dat wanneer je apply wordt afgewezen geen onnodige discussies hier te starten. :lol:

Alle eigenaren en medewerkers alvast veel game plezier gewenst! :95_v:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 67
  • Created
  • Laatste antwoord
1 minuut geleden zei Richard:

@Maaslandmods,

Dit zijn keuzes die zij moet afwegen. 

Ik snap dat ze niet 20 man bij de server betrekken die af en toe is komen.

Zoals duidelijk beschreven zijn ze opzoek naar actieve en serieuze spelers voor hun server.

Zoals BluePowersz hierboven ook neerzet is dit de keus van de server eigenaren en die zul je moeten respecteren, ik vraag iedereen hier dan ook gelijk dat wanneer je apply wordt afgewezen geen onnodige discussies hier te starten. :lol:

Alle eigenaren en medewerkers alvast veel game plezier gewenst! :95_v:

Dankjewel, inderdaad, wij zoeken actieve spelers, en willen een niet al te grote groep. daarom kiezen we ook niet de mensen met weinig tijd.

Wij krijgen anders enorm veel mensen die bijna niet online zijn, hierom die afwijzing ook.

Met vriendelijke groet

Jarmo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey allemaal,

Ik kan nu eindelijk mijn topic ten alle tijden bewerken!

Ik bedank Jasper (moderator) voor het navragen. En bedankt het complete staff team van NLD Farmers voor de rechten.

Dankzij deze rechten zal er binnenkort een erg grote update komen, met screens, meer info, en veel meer! 

Wees voorbereid en doe zeker een apply als je houd van een serieuze actieve server zonder mods!

Met vriendelijke groet,

Jarmo A.K.A. Vurnality

19 minuten later toegevoegd
Op 7-10-2016 om 08:35 zei inter fan:

Normaal vallen topic's over multiplayer games er niet echt uit voor mij, maar deze wel! Ik speel zelf ook altijd graag op moeilijk met de standaard machines en zou daarom graag meedoen :).

Mijn apply:

Groetjes Inter Fan

Hey!

Ik heb tot op heden geen skypeverzoek en als ik je skype invul krijg ik erg veel dus voeg me toe a.u.b.

Vurnality de ene met AN in logo.

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.