Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Logitech Momo (Stuur)

inter fan

Aanbevolen Bericht

Hallo NLD, ik heb een logitech Momo stuur voor de pc. 

Deze heeft altijd prachtig gewerkt en veel plezier van gehad (En dat voor €7,50 ) maar nu heb ik een probleem.
Als ik hem aansluit en de game opstart werkt het sturen prima, alleen doen de pedalen het niet meer en rijdt elke trekker automatisch de maximum snelheid en kan ik niet meer remmen.

Ik heb al geprobeerd om drivers te instaleren, maar ik heb geen drivers kunnen vinden voor dit stuur. 

Ook heb ik de control's proberen aan te passen, maar als ik ze opnieuw instel veranderen ze naar dezelfde axis1, wat eventueel kan kloppen, maar lost het probleem nog niet op.

Is er iemand die enig idee heeft hoe ik dit op kan lossen? Of wordt dit gewoon een nieuw stuur kopen? 

Gr Inter Fan

Als er meer vragen zijn mag je ze altijd stellen, en dan probeer ik ze zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

@inter fan

pedalen staan op verkeerde type input, check even of gecombineerde pedalen opstaat in je stuurprogramma / config software van je wiel

voor drivers heeft logitech al een paar jaar een betere optie, installeer de logitech profiler en je wiel wordt gedetecteerd door dit en wordt het ook aanpasbaar

zoek even op google, let wel even op dat je de juiste installeert, er zijn 2 logitech programma's om hun toestellen aan te passen ( toetsenbord/muis  +  wheel/gamepads/joystick )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 months later...

Drivers geinstaleer, gecombineerde pedalen staat uit, maar ook aan geprobeerd. 

Ik blijf met hetzelfde probleem zitten, pedalen geven niks aan met calibratie (Wijzers veranderen niks van plek als ik de pedalen bedien, maar springen af en toe.) wat zou wijzen op een kabelbreuk of slechte verbinding, maar als ik de game opstart heb ik hetzelfde probleem weer, ik start de motor en hij gaat volgas vooruit rijden...

Is er iemand anders die enig idee heeft? Pedalen zijn uit elkaar geweest en geheel schoongemaakt vanbinnen dus ik snap niet waar het nog aan kan liggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beide usb poorten geprobeerd, geeft geen verschil. 

Kabel gedemonteerd en opnieuw in elkaar gezet (Slechte plek eruit gehaald) nu is het omgedraaid gas werkt goed en de rem blijft op 100% staan, als ik gecombineerde pedalen aanzet wordt gas weer 100% en kan ik met het gaspedaal de rem van 100% terug brengen naar +- 10% Ik vindt het een heel vreemd probleem, en helaas kan ik op internet niks vinden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.