Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Missie tijd calculator

fa285634

Aanbevolen Bericht

• Master Moderator

Voor de mensen dat missies doen en geintresseed zijn in hoe lang het minimaal gaat duren om de missie te vervolledigen

heb ik even een google sheetje gemaakt dat uitrekent hoeveel minuten het minimaal gaat duren om de missie te completeren.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IbVQcOroNEbKw86YJD-q_vLqYS-3PRlioTqMX-sQwOE/edit?usp=sharing

6fe6770432c745558802b426927531aa.jpeg

Geel = invullen met werktuigbreedte en max km/h  en veldgroote

Zeer handig en als je gps mod hebt en je kunt die goed instellen is het maar een kwestie van accepteren en gps activeren ;)   kun je je spel op zichzelf laten draaien

( voorlopig nog basisversie - ik ben data aan het bijhouden van tools dus uiteindelijk wordt het gewoon selecteren wat er gebruikt wordt )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

@Jasper  ben direct naar een hogere versnelling gegaan =   knopje drukken ingame en er verschijnt een tool :angel:

17cfa3f3048d44e0ae0c63fec01b5219.jpeg0892e8525e2243409ad620358be1d754.jpegfa81a7b8a89a46868155e373402e8591.jpeg

Dacht ik zoek eens of er toevallig geen rekenmachine bestond en welja,  ze bestond :P

Wel eerst een excelletje mogen maken om de knoplocaties uit te rekenen en in Lua vorm uit te spuwen,  handiger dan knopje per knopje verzetten en testen lolz

Oplichtende knoppen staat al goed , nog wat gokken op waar er getallen moeten verschijnen en dan de code aanpassen dat hij uitrekent :P 

( dat was enkel mijn bedoeling [ kwestie van nog wat praktijkoefening programmeren te hebben] maar welja, zulke dingen lopen heel erg snel uit de hand )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.