Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

PDA

CGL

Aanbevolen Bericht

Op de PDA staan de iconen van de winkel en waar je kunt gaan lossen en zo, nu heb ik een map waar ze dus die winkel hebben verplaatst maar het icoon staat nog op de PDA kaart waar hij zich vroegen bevond . Nu is mijn vraag waar vindt ik die icoontjes en kan ik ze verplaatsen? Op de dds afbeeldingen staan ze alvast niet.

Groeten Carlo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

HE Carlo,

Als je de map uitpakt vindt je daar een xml bestand dat heet Map01.xml

Deze kun je openen in Notepad++ en daarin vindt je het volgende,

<hotspots>
        <hotspot name="Shop"         fullName="$l10n_map_shop"             imageUVs="520 8 240 240"   xMapPos="-723"   zMapPos="464.5" blinking="false" persistent="false" showName="true"  hidable="true" renderLast="false" category="CATEGORY_TRIGGERS"/>
        <hotspot name="Cows"         fullName="$l10n_animals_cowPasture"   imageUVs="520 264 240 240" xMapPos="-556"   zMapPos="640"   blinking="false" persistent="false" showName="false" hidable="true" renderLast="false" category="CATEGORY_DEFAULT"/>
        <hotspot name="Sheep"        fullName="$l10n_animals_sheepPasture" imageUVs="264 264 240 240" xMapPos="-374"   zMapPos="-175"  blinking="false" persistent="false" showName="false" hidable="true" renderLast="false" category="CATEGORY_DEFAULT"/>
        <hotspot name="Pigs"         fullName="$l10n_animals_pigPasture"   imageUVs="776 264 240 240" xMapPos="163.5"  zMapPos="-463"  blinking="false" persistent="false" showName="false" hidable="true" renderLast="false" category="CATEGORY_DEFAULT"/>
        <hotspot name="Chickens"     fullName="$l10n_animals_chickenCoop"  imageUVs="8 264 240 240"   xMapPos="223"    zMapPos="-4"    blinking="false" persistent="false" showName="false" hidable="true" renderLast="false" category="CATEGORY_DEFAULT"/>
</hotspots>

De bovenste is van de voertuigen winkel, daarvan moet je de xMapPos en de zMapPos van aanpassen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo het is gelukt, de map X en Z pos bepalen was moeilijker dan gedacht. Het gebouw aan klikken en de x en z overnemen was dus niet ok, zet steeds de oude positie terug. Heb dan uiteindelijk een boompje in het midden van de parking geplaatst en deze x en z overgenomen en zo is het gelukt (boompje terug verwijderd :865_recycle:)  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.