Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

vrachtwagen gezocht

Aanbevolen Bericht

• Master Moderator

hehe no tnx,  als je je log opent zul je snel zien waarom ( als het een recursieve fout is kan het gemakkelijk 10-200k lijnen zijn eer je het door hebt )

wat je nu moet doen is de moddesc openen, alle extra specializaties er af wippen dat het er ongeveer zo uit komt te zien :  e70bec5dd9864fa5a556958f65a23391.jpeg

( dit is de grotere trekker van dit pack)

hier heb ik alle extra lua files in commentaar gezet  en bij  vehicletypes de lijnen die naar die specializaties verwijzen ook ( groene gedeelte ).

Nota = let wel op wat je doet, niet gewoon even indentiek hetzelfde doen maar kijken wat je doet !

Als je dit hebt gedaan en je hebt wat geluk zou je hem moeten kunnen binnengaan zonder dat het spel vast loop en hopelijk met maar 1 of 2 lua waarschuwingen.

Die moet je dan fixen todat hij echt spawnd met onnoze meldingen  van   blabla reverslights  is verkeerde type, gebruik nu     etc etc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

nice @Bobje.    Ik heb er al eentje van hun omgezet ( de trekker zonder enige extra opbouw erop ) en al wat verbeteringen hier en daar naar de 17 standaard maar er is inderdaad een hoop werk aan

ik ben momenteel missies aan het draaien op CP, anders zou een shot plaatsen, misschien straks binnen een uurtje als dat veld gedaan is :P

( gaat hem om deze :  )  7ea57c914a2d42588470b9371c4417bc.jpeg

maar hij moet ook volledig hercalibreert worden, voorlopig is het net of er 2 wielklemmen op de middenste banden staan en hij rijd met schokjes op en neer :35_thinking:

ik ben hun facebook pagina ook wat aan het volgen van  team modding portuagal maar voorlopig staat er nog nergens vermelding van updates

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jullie zijn lekker bezig geweest zie ik.

het ging mij om de man met de versnipperaar en de kraan achter op.

ik heb het geprobeerd wat @fa285634 liet zien maar dan rijd hij heel raar, dan kan ik niet meer rijden en sturen tegelijk.

@bobje ik zag een foto van jou voorbij komen van die vrachtwagen met versnipperaar en kraan er op, heb die hellemaal werkend gekregen? zo ja zou je die dan willen sturen naar mij?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.