Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

[Tutorial] Flitsers.

Bart

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 53
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Master Moderator

zal even een SS van mijn hele desktop nemen, dan zie je het verschil ( je zal wel moeten inzoomen op de afbeelding )

bd5ef5b8e844414eb6bbb4a0ecfdc23e.jpeg

bij de linkse GE heb ik 950E geselecteerd en dan komen er attributen zichtbaar,   bij de rechtse GE staat de lijst open, maar is er geen enkel object geselecteerd dus wordt er niets getoond

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@fa285634 dus zo is het van Bart.

Spoiler

<LightAddon drlAllwaysOn="false"> <strobe decoration="0>13|9|2" realLight="0>13|9|5" isBeacon="true" /> <strobe decoration="0>13|9|3" realLight="0>13|9|4" isBeacon="true" /> </LightAddon>

En dan is dit mijn? 

Spoiler

<LightAddon drlAllwaysOn="false"> <strobe decoration="0>13|9" realLight="0>13|9" isBeacon="true" /> <strobe decoration="0>13|9" realLight="0>0>13|9" isBeacon="true" /> </LightAddon>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

nee, maar je bent op de goeie weg

eerste dat je moet doen is doorhebben dat je op 4 regels bezig bent  ( of gebruik een andere editor, eentje dat wel lua/xml taal kan onderscheiden )

<LightAddon drlAllwaysOn="false"> 
  <strobe decoration="0>13|9" realLight="0>13|9" isBeacon="true" />
  <strobe decoration="0>13|9" realLight="0>0>13|9" isBeacon="true" /> 
</LightAddon> 

als we even je regels analyzeren ( buiten schrijffouten op regel 3)  verwijst naar hetzelfde object,        decoratie = 0>13|9       reallight=  0>13|9

Nu moet je even opletten wat wat is in je i3d en een correctie aanbrengen.   ( sorry voor de volgende naamverwarring maar het is nu eenmaal zo )

Het licht (object ) zelve moet je als Reallight zetten   en   het zichtbare 'licht' als decoratie.  Meestal is de decoratie met een naam "Corona"blabla.

(moest je twijfelen zet een SS van je mod met de flitsers zichtbaar in de objectenlijst)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

nee kan ik niet; indexnummers komen uit je mod en moeten kloppen, als je 2 fictieve nummers geeft kan het evengoed zijn dat je zegt mijn linkerwiel is mijn licht en de bestuurderd zijn rechterhand aankoppelpunt is het deel dat moet oplichten

Ik veronderstel dat je de lampen zelf al hebt toegevoegd aan je mod ?  als dat zo is geef een Screenshot van die lampen met een indexnummer zichtbaar ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.