Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

[Tutorial] Flitsers.

Bart

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 53
  • Created
  • Laatste antwoord

Ja wat ik nu moet doen... Bij die tekst welke cijfers ik moet gebruiken en waar ik die moet zetten @fa285634

6 minuten later toegevoegd
Spoiler

<LightAddon drlAllwaysOn="false">

<strobe decoration="0>0>13|9|0" realLight="0>13|9|0" isBeacon="true" />

<strobe decoration="0>13|9|1" realLight="0>13|9|1" isBeacon="true" />

</LightAddon>

Dus zo dan? @fa285634

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

Zo moeilijk is het toch niet, @Bart zijn tutorial is vrij duidelijk.     

Het enige wat jij echt moet doen is die indexnummers noteren en overzetten.

als we bart zijn Screenshot gaan gebruiken als referentie , kun je toch vrij duidelijk zien van waar zijn nummers komen die hij gebruikt?

zijn strobe groep is 0>13|9

dus als je de lange weg neemt om de nummers te bekomen ( vb = )

<strobe decoration="0>13|9|2" realLight="0>13|9|5" isBeacon="true" />

het blokje met naam CoronaOranje dat net onder Rood cijfer 2 staat , als je daar op zou klikken is dat  0>13|9|2     ,  dus dat plaats je in  decoration="xxxx"

nu heb je nog een echt licht nodig , in het voorbeeld is dat het tweede light in de sublijst dus  0>13|9|5   , dus dat plaats je in reallight="xxx"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

Iets wat je snel zal leren als je begint te modden is dat je ingame verifierd dat wat je gedaan hebt klopt ;) 

En over skype,  die staat voorlopig volledig geblokkeert op mijn router firewall , samen met nog 3-4 andere communicatieprogramma's.     Ik kan ze niet openzetten momenteel totdat al mijn praktische tests voor ccna gedaan zijn, of ik buis automatisch gewoon omdat mijn poorten gedetecteerd worden door het verbeterscript dat ik moet laten lopen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

alles :P   we hebben een tiental opdrachten gekregen die we moeten doen, maar aangezien er niet genoeg tijd is om zelfs maar 1 volledig af ter werken tijdens het examen zelf moeten we ze thuis doen,   mits enkele beperkingen natuurlijk, eentje daarvan is dat praktisch alles moet toegesmeten worden van programma's dat kunnen gebruikt worden om 'vals' te spelen

dit is een van de kleindere opdrachten dat we volledig moeten ontwerpen + werkend maken + beveiligen =

32c1d39281794cd09b32cb729dad2bec.jpeg

en aan de grootste dat we gekregen hebben, hebben we de als bemerking gehad dat een geoefend iemand er ongeveer een 6 tal uren over gaat doen om het op te lossen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.