Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

hondarghini's fotoboek,Voornamelijk bosbouw

hondarghini

Aanbevolen Bericht

halloa,

Ik dacht laat ik ook eens een fotoboek bijhouden,

Want dit spel blijft mij maar bezighouden en het is hartstikke leuk om na een tijd terug te zien wat je allemaal gedaan hebt.

Totdat er wat meer mooiere mappen komen blijven ik en mijn maatje John lekker op m'n dedicated server boompjes kappen,

En natuurlijk denken we aan het milieu,dus plaatsen we ook nieuwe boompjes terug:rofl:

urvjkle6nsmiq.jpg

Ik werk veel met de FDR kranen,Dat doe ik samen met m'n thrustmasters en de G27 pedalen,

Grafisch zijn de kranen niet echt mooi,Maar de maker is daar ook niet echt mee bezig,Ze werken wel fantastisch.

eavdpub4ntfxq.jpg

Deze JCB met uitschuifbare klauw is echt mijn favoriet:angel:

lpktaf8alaov4.jpg

John heeft weer allemaal korte stammetjes gezaagd,Ben der niet echt blij mee,maar ja tis weer een uitdaging om dat allemaal weer in de versnipperaar te krijgen he:rofl:

gqr8ejsowrps0.jpg

Voor de duidelijkheid,We verkopen niets,Maken alleen woodships.

twpoc8ae4hfqo.jpg

Kom maarrrrr...

ppbzoxq6iahiu.jpg

Vandaag nieuwe trailer gekocht,Deze kan Kantelen EN boomstammen oppakken,Ideaal.

czwpxy1rgm6gj.jpg

Gelijk versnipperen die handel,De pickup blijft aangekoppeld,Want anders gaat de versnipperaar er steeds vandoor:headbang: Jammer dat daar geen handrem opzit.

jn7osenmar4za.jpg

Vele bomen tegelijk(lukt niet altijd hoor haha)

1fxcjfytydxdh.jpg

En we hebben weer wat hopen woodships erbij,Jammer dat we niet grotere hopen kunnen maken,Want we gaan door totdat het hele bos leeg is :4_joy:

gr hondarghini

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.