Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

spanbanden

zwapbede

Aanbevolen Bericht

hallo 

Ik probeer spanbanden op een trailer te bouwen maar dat lukt niet.

Ik heb het al een keer eerder op een vrachtwagen gemaakt en daar werkt het wel. 

Ik heb het stukje script van de spanbanden en de spanbanden van de brantner geëxporteert en bij mijn trailer geimporteert en het stukje script in de xml gezet, ook heb ik de index verandert van het stukje script naar de index van de spanbanden in GE. Zo heb ik het ook op een vrachtwagen gemaakt en toen werkte het.

Iemand enig idee wat het zou kunnen wezen?

groetjes zwapbede

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb hem op beide manieren geprobeerd

http://oi63.tinypic.com/20ii7gk.jpg

http://oi64.tinypic.com/2n9ch1k.jpg

op beide manieren werkt het niet 

dit heb ik in het script gezet 

<tensionBelts linkNode="0>8" jointNode="0>" width="0.075" maxEdgeLength="0.1" geometryBias="0.01" ratchetPosition="0.4" >
        <tensionBelt startNode="0>8|1" endNode="0>8|1|0" checkSizeOffsets="-0.2 5 0.15" >
            <intersectionNode node="0>8|1|1" />
            <intersectionNode node="0>8|1|2" />
        </tensionBelt>
        <tensionBelt startNode="0>8|2" endNode="0>8|2|0" checkSizeOffsets="-0.2 5 0.15" >
            <intersectionNode node="0>8|2|1" />
            <intersectionNode node="0>8|2|2" />
        </tensionBelt>
        <tensionBelt startNode="0>8|3" endNode="0>8|3|0" checkSizeOffsets="-0.2 5 0.15" >
            <intersectionNode node="0>8|3|1" />
            <intersectionNode node="0>8|3|2" />
        </tensionBelt>
        <tensionBelt startNode="0>8|4" endNode="0>8|4|0" checkSizeOffsets="-0.2 5 0.15" >
            <intersectionNode node="0>8|4|1" />
            <intersectionNode node="0>8|4|2" />
        </tensionBelt>
        <tensionBelt startNode="0>8|5" endNode="0>8|5|0" checkSizeOffsets="-0.2 5 0.15" >
            <intersectionNode node="0>8|5|1" />
            <intersectionNode node="0>8|5|2" />
        </tensionBelt>
    </tensionBelts>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer is het hele spanbanden verhaal van een trailer te halen waarvan ze wel werken, zonder ze nog op de juiste plaats te zetten van jou'n object. Wel even de indexen goed zetten en kijken of het dan werkt. Als dit is gelukt kun je beginnen met stap voor stap de spanbanden juist instellen, steeds even ingame een kijkje nemen. Zo dra het niet meer werkt weet je dus dat er iets fout is gegaan ;). Heb je toevallig ook al in je log gekeken of daar iets in vermeld staat? Plaats je log evt. even hier in een spoiler :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

yep, goeie raad van jasper,   overdrijven helpt altijd in het begin en daarachter fine tunen.     

Enige dat ik nog direkt kan bedenken zonder echt de files en log te hebben is dat je punten in de collision zelf zitten of dat er toch nog ergens iets te dicht gedetecteerd wordt ( lua error met een nummer ergens tussen 748 en 769 ),  of dat je de specializatie niet hebt ingevoegd in de moddesc.

<specialization name="tensionBelts" />

oh en nog dit,  er is een nieuwe update uit van GE, met enkele bugfixes  ( van de editor zelf )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

in de log heb ik van die trailer enkel een warning staan voor reverselights, ook draai ik al op de nieuwste versie van GE 7.0.5.

ik heb hem ook al verschillende keren geprobeerd de spanbanden van een andere trailer af te halen en stap voor stap op mijn trailer te zetten.

ook heb ik de specialization toegevoegd in de moddesc.

zou het misschien een probleem kunnen zijn dat ik de trailer heb overgezet uit fs15?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.