Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Textuur probleem vanuit 3D max naar Giants.


Aanbevolen Bericht

Nee dat maakt geen verschil @Jasper... want het model is gesplits geweest tijdens het maken van de UV map en daarna gespiegeld (bespaart veel UV ruimte). Dus de UV map is niet aangepast en ook de marker points van de UV map niet.

 

Dit is een exporteer fout, je hebt bij het toevoegen van de texturen iets aan of afgevinkt in het texture/material tab in 3D Max. Of het komt door de error 'Unsupported 32bit index mesh cooking 'XXX'.'  Maar daarvoor kan ik je niet vanaf hier helpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het probleem toch nog weten op te lossen met de texturen van het model. Ik heb het volgende gedaan, 3ds max 2016 opnieuw geinstalleerd met de oude GE plugin namelijk de max_i3d export 6.0.3 versie. Als ik het hier mee export dan open ik hem even in de oude GE versie daar zet ik alles bij materials op 0. Als ik hem dan open in 7.0.5, dan heb ik er ook alle texturen op zitten. Dan heb ik geen foutjes meer.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.