Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

GE Verdubbeld na opslaan

bask

Aanbevolen Bericht

• Master Moderator

ik verander mijn basis files  -Nooit-     :)   altijd werken met een copy, een volgende versienummer of zoals in dit geval het enkel exporteren is, handjes af van de save button, die heb je namelijk niet nodig.   Alles omzetten naar de laatste versie en daar in verder werken = tijdswinst :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 35
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Master Moderator

@Bask,   desnoods exporteer je gewoon de hele map in kleine deeltjes ,  en als je merkt dat de 7.0.5 zegt dat de file te groot is ( in zijn log, niet in de actuele KB's in explorer )  splits je nogmaals

3864c7f60bcc4e1a87b77329b09628cd.jpeg

bv deze map omzetten, 12 exports,  samenvoegen in 7.05,   opslaan als binary i3d en je kunt verder :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga het beschrijven.

Ik open nu de map met 5.5.2 Deze is dan 12.638 KB groot. Zonder ook maar iets te veranderen aan de map is deze na opslaan 17.258 KB groot.

Als ik het terrain delete (omdat ik daardoor het niet kan openen met 7.0.2) en deze naar een nieuwe map stuur Is deze map zonder terrain 25.850 KB groot, terwijl deze toch echt kleiner zou moeten zijn. Als ik dit inporteer in de map van 2017 die b.v. 8.300 KB groot is en dan save is deze ongeveer 34.000KB groot en als ik dan nog een keer save, zonder iets te veranderen is deze na opslaan ongeveer 68.000 KB groot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.