Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

fs17 server zoekt serieuze mensen

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 45
  • Created
  • Laatste antwoord
3 minuten geleden zei Dimi1986:

Hey iedereen,

Ik ben nieuw op dit forum en ik zou graag een handje willen helpen op jullie boerderij. Helaas heb ik jullie niet gevonden in de lijst met servers. Zijn jullie steeds online of niet??

ja en nee opmoment heb het afgelopen half uur wat testen gedaan en regelmatig gereboot. we zijn gister morgen met de nieuwe map gorale begonnen maar het lijkt er op dat er een probleem in deze map zit waardoor het laden van de map niet elke keer wil.

vermoedelijk zullen we dus moeten switchen naar een andere map (ik moet even wachten tot er meer van ons zelf online zijn om een beslissing te nemen) heel jammer aangezien we gisteren toch met 5 of 6 mensen er behoorlijk wat tijd in hebben gestoken. maar ik denk dus dat ik later vandaag zal melden dat de server op een andere map draait tot het zo ver is staat hij nu wel weer aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zoals gisteren al gemeld waren wij helaas verplicht nog een keer een nieuwe map te beginnen.

en we zijn zojuist begonnen met de nieuwe map Kleinhau

zo ver we kunnen vinden zijn hier geen problemen mee de gps mod werkt hier gewoon zoals het hoort en geen rare problemen meer bij het joinen van de game.

alle mods zijn van de mod store te downloaden alleen de gps mod niet die is hier te downloaden http://des-clan.nl/mods/ZZZ_GPS.zip

hopelijk zien we jullie weer ingame

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dit weekend is er weer genoeg te doen op de boerderij afgelopen week zijn er ook een aantal mensen bijna elke dag online geweest en er is dus in de tussentijd ook al aardig wat gedaan.
langzamerhand komen de wat grotere trekkers en machines op de boerderij.

we zijn zo juist weer begonnen met oogsten
fsScreen_2017_05_06_08_38_13.png

ook hebben we machines om gras te maaien en balen te wikkelen nu dus er is eigenlijk altijd wel iets te doen

fsScreen_2017_05_06_08_37_06.png

fsScreen_2017_05_06_08_37_58.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 months later...
Op 1-9-2017 om 14:22 zei Laurindra:

Wil graag een keerjte meespelen met een multiplayer sessie. Heb zojuist de mods gedownloaded, kom ook de game in maar op 1 of andere manier kan ik niet sturen. Ik pruts nog even verder. Misschien tot ziens in game.

kleine tip : je moet de motoren manueel starten met de enter toets.. dan werkt alles wel naar behoren :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.