Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

fs17 server zoekt serieuze mensen

Aanbevolen Bericht

Op ‎12‎-‎4‎-‎2017 om 19:41 zei Duvelske:

spijtig

yup maar niets aan te doen. denk dat toch de meeste mensen wel de kuhn dlc hebben aangeschaft de big bud dlc staat in in de planning om te worden toegevoegd aan de server vinden we geen meer waarde op dit moment

trouwens

misschien dat jullie het wel gemerkt hebben de afgelopen weken waren wij zelf iets minder actief. dit kwam door werk/andere verplichtingen.
maar ook door dat sommigen van ons heel veel problemen hebben met de game (lag) sinds patch 1.4 echter de afgelopen dagen beginnen we zelf de game ook weer op te pakken en zijn dus weer meer online

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 45
  • Created
  • Laatste antwoord

nu we weer wat actiever spelen (en het niet heel erg druk is met andere mensen zijn we gaan denken om helemaal weer opnieuw te gaan beginnen op een nieuwe map en met de standaard apparatuur en om dan helemaal weer de boel op te bouwen.

waarom?

• sandybay heeft nog wel wat tekortkomingen in de map en lijkt niet echt geupdate te worden door de maker.
  • best wel grote stukken land en met weinig mensen ben je lang bezig met 1 stuk
  • omdat het leuk is om wat op te bouwen
  • performance isseus lijken aan de map te liggen

we hebben gisteravond al een aantal mappen bekeken en hebben al wel een idee maar zijn er nog niet helemaal uit.

deze map lijkt een goede kans te maken http://farming-simulator.com/mod.php?lang=en&country=nl&mod_id=68466&title=fs2017 (helaas is de minimap niet heel erg mooi maar de map zelf ziet er zeer mooi uit.)

deze willen we vanavond nog bekijken http://farming-simulator.com/mod.php?lang=en&country=nl&mod_id=74444&title=fs2017

ook willen we de mods op de server gaan aanpakken mods die we eigenlijk nooit gebruiken verwijderen zodat het allemaal iets overzichtelijker word.

mochten jullie nog ideeën hebben of zo iets hebben als jullie die map gaan beginnen komen wij ook spelen of voeg die mod toe en ik kom jullie helpen laat het weten (wacht niet te lang want ik verwacht vanavond of morgenochtend de server aan te passen naar de nieuwe map

Link naar opmerking
Deel via andere websites

we zijn er uit en zijn zojuist begonnen op de nieuwe map.

de nieuwe map is Gorale geworden.

we beginnen klein en hopen op hulp van anderen om de boerderij weer groot te krijgen. We hebben heel veel mods verwijderd alle mods die op dit moment op de server staan zijn te downloaden uit de mod store van Giants. het aantal mods zal bij het groeien van de boerderij ook wel groter worden.

dus ik zou zeggen kom eens een kijkje/ kom eens helpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Leovardia:

Als jullie later vandaag online zijn, kom ik even een kijkje nemen.

yup we zijn online

zo juist gps mod 5.0 (https://www.modhoster.com/download/hnTi6 )  weer aangezet mocht je problemen hebben als je joind dat je game freezed/vast loopt probeer dan de GPS_config in je mod map to openen met kladblok en zet de <HUDsize>2.000000</HUDsize> op 2 inplaats van 1 dit heeft voor een aantal voor ons de problemen verholpen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Leovardia:

Bedankt voor de tip, was wel nodig. Had een complete freeze. Helaas was er niemand aanwezig.

ja we waren vanmorgen vanaf half 10 tot ongeveer 4 uur online. toen even pauze gehouden moet nu zo eten en daarna denk ik nog wel even online te zijn. (maar ook ik kan niet 24/7 online zijn :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Leovardia:

Bedankt voor de tip, was wel nodig. Had een complete freeze. Helaas was er niemand aanwezig.

lijkt er op dat de gps mod niet 100% werkt met 1.4.4 en multiplayer heb hem er weer afgegooid gooi hem ook uit je mod map anders wil hij als nog wel eens gek doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.