Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Beaconlight (lightbar)

Aanbevolen Bericht

• Master Moderator

Om een heel snel antwoord te geven, niet.  Wat je wel moet doen is ze er allemaal uitgooien en lege transforms plaatsen,  en in je xml er een fs17 beaconlight aan koppelen, je hebt keuze uit 6 types van Beaconlights

ik ga je even refereren naar > deze post < voor meer uitleg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

Dan moet je op GDN kijken , het correcte script opzoeken, aanpassen en toepassen.

Je kan ook via animatie de rotoren doen draaien, en eventuele lichten ook.  Maar vraag jezelf dit eens af.   Op 100 spelsessie, hoeveel keer ga je met de camera dicht genoeg dat je de dynamisch gelinkte ziet zitten ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat @focquaert123 wil is wel mogelijk. Zo heb ik het namelijk ook gedaan met de flitsers op mijn krone.

Ik heb hem even zo gemaakt dat je de "rotor" nog wel ziet en even voor je geupload:

Rotor incl. carona.

Het enige wat je nog moet doen is de zip uitpakken en het mapje "flashers" in de folder van je mod zetten en de volgende regel onder <beaconLights> voor elke rotor toevoegen, maar ik neem aan dat je dat wel begrijpt ;):

<beaconLights>
        <beaconLight index="INVULLEN" speed="0.15" filename="flashers/flashers.i3d"/>
    </beaconLights>

Mvg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.