Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

new holland extra lichten

Aanbevolen Bericht

Hallo beste mensen, ik had een vraag en zou heel fijn zijn als iemand mij daar meen kan helpen. ik heb 1 eigen trekker gemaakt. en ik heb er nu extra licht balken op gezet. maar ik krijg hier geen licht door. ik ben al 2 maanden bezig om dit op te lossen maar het wil niet lukken. als iemand mij hier bij zou willen helpen graag. stuur me maar 1 bericht 

gr roy de jong 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei roydejong:

Ja maar ik moet tog ook licht toe voegen in giants editor 

dat lukt mij ook niet. Als ik u nou de trekker toe stuur zou u het dan voor mij willen doen ?

6 uur geleden zei fa285634:

ja als ze niet in de xml staan gaan ze ofwel constant branden of altijd uit zijn ( naargelang ze zichtbaar in GE staan of niet ),  Neem een copy van de werkene xml en dan kun je proberen ze toe te voegen ;)   

Ja maar ik moet tog ook licht toe voegen in giants editor 

dat lukt mij ook niet. Als ik u nou de trekker toe stuur zou u het dan voor mij willen doen ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei fa285634:

als het echt niet lukt zet dan maar een link naar je mod ;)

nee het lukt mij echt niet

11 minuten later toegevoegd
43 minuten geleden zei fa285634:

als het echt niet lukt zet dan maar een link naar je mod ;)

http://www.mediafire.com/file/p4igyiodaii11id/newhollandt7.zip

al vast bedankt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

@roydejong   Downloadlink

e6b7324b7dfb4b8f8e28deaf5c847cf7.jpeg661aec3412b54bc580e886781bc97f8c.jpeg

wat ik heb gedaan =   extra's naar 0> verplaatst, anders moet je met componenten gaan werken, en als dit al lastig is ...   ;)

- op een van de bar's   coronas en lichten gezet    ( snelle plaatsing, zal nog moeten uitgelijnd worden etc ),   met een kopieerbare structuur

- regels in xml toegevoegd om ze te activeren

wat je ook nog moet doen is deze oplossen :

Warning (compatibility): Texture C:/Users/Jorn/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/test/newhollandt7/shared/Light/Eemhuus edition!/wunderbaum_Blackclassic/texture0.jpg width or height doesn't equal 2^n.
Warning (performance): Texture C:/Users/Jorn/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/test/newhollandt7/adstrip eemhuus logo/adStrip.png raw format.
Warning (performance): Texture C:/Users/Jorn/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/test/newhollandt7/shared/Light/Eemhuus edition!/wunderbaum_Blackclassic/texture0.jpg raw format.
Warning (performance): Texture C:/Users/Jorn/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/test/newhollandt7/shared/Light/Eemhuus edition!/gejl/SJOV/adStrip.png raw format.

height doesn't equal 2^n.  = wilt zeggen dat het formaat van de afbeelding verkeerd is   , moet een kwadraat zijn  of een 2/1     ( bv 1024/1024    512/512    1024/512 )

raw format.   = omzetten naar DDS formaat

en ook enorm opruimen. Staat heel veel brol in dat geheugen vreet zoals het kerstboompje ....

dc8d90a011284cf9842f13688882c7db.jpeg

wil je echt die vorm, maak dan een textuurbestand met transparantie en zet hem op een plane ( Create Menu -> Primiteves -> Plane ),  dan wordt het 1 polygon met een textuur ipv een geheugenlek  ( 394 triangles ,  en het kan opgelost worden met 2  ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.