Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

aanhanger spawnt in de grond

zwapbede

Aanbevolen Bericht

1 uur geleden zei fa285634:

(standaard vragen maar ga ze toch stellen :P )

- staat de collisions plaat in het model zelf ( niet 2>0  zonder componentjoint bv )

- staat de mask correct van de collision

- welk type heb je ?

- iets gevorderd =   staat de compound child actief ?

ik heb de collisions in het model geplaatst

ik weet niet op welke mask die moet staan hij staat op 202042

compound child staat aan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

stel het spel eens zo in dat hij de rigid body's tekent ( F4 / F5 in dev mode )  en koop dan eens die mod.    Het zou kunnen dat hij effectief correct spawnd volgens de info in de i3d en dat er ergens een mask probleem is, aangezien je zegt dat hij bij reset goed komt te staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

yep collision problem,    mask is in orde.  de collision dat rond de tank zit zou eigenlijk lager moeten komen, deze bepaalt de initiele hoogte    vb = zunhammer =

837cd4bc6272430ba66c1920de5c4ca0.jpeg

- de correctie op Y dat je hebt gedaan doet eigenlijk niets,  en waarschijjnlijk gaat er zelfs al in je log staan dat het niet op 0 staat ;) 

-  je tweede colli dat je hebt staan onder de mod wordt niet getekend ( geen box in het scherm ),  Als ik  moest gokken zou ik zeggen dat hij dynamic ( ipv static + compound child ) staat en na het aankopen blijft vallen en vallen en vallen.    Kun je zien als je wireframe opzet en snel bent na het aankopen.   = correct gedrag voor physics

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.