Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Het kleine vraagjes topic!

Gast

Aanbevolen Bericht

Beste lezers,

Hier kan je alle kleine fs gerelateerde kleine vraagjes stellen! Dus lijkt jou het onnodig om er een compleet topic over aan te maken? Stel je vraag dan hier. Zo houden we het forum met zijn alle netjes schoon en voorkomen we onnodige topics :).

Ps. Zet er wel even bij over welke farming simulator het gaat :D

Mvg,

Jasper

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 57
  • Created
  • Laatste antwoord

Ik zal je hier even antwoord op geven, of je fotos HD zijn of niet hangt af van je fs settings, zet de resolutie op 1920x1080 en de alstroppic filtering, multisample analyzing op 8 dan zou je als het goed is HD fotos kunnen maken.

alleen kunnen niet alle pc's deze settings aan, probeer dan wat te spelen met de resolutie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal ik heb een vraag over fs 15

ik heb een zendmast uit fs13 op een wagen

en ik heb geprobeerd die om te zetten dat is voor een groot deel gelukt maar als ik hem heb gekocht en ik wil terug naar de game

dan crasht mijn spel wie zou mij kunnen helpen daar mee

groetjes Farm_freak

2de bericht:

en voor jou tjorven1998 het kan zijn dat jij een verkeerde bak er achter wil doen die te zwaar is voor je Volvo je zou een andere bak kunnen proberen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en voor jou tjorven1998 het kan zijn dat jij een verkeerde bak er achter wil doen die te zwaar is voor je Volvo je zou een andere bak kunnen p

maar farm freak wrm zetten ze dan erbij dat ie de itrunner bakken kan heffen het is een volvo van landmannen mss iets in xml bestanden veranderen zoals in ets2 kerbweight ofzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.