Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

max terrainload

Aanbevolen Bericht

Error: TerrainLodTexture can only handle 8 data channels per density map type
Error: TerrainLodTexture can only handle 8 data channels per density map type
C:\Users\numme\Documents\My Games\FarmingSimulator2017\mods4\NLDFarmers_Start_Map_ExtraFoliages22\maps\map01.i3d (838.98) ms

wie kan mijn advies geven hoe ik dit op kan lossen buiten het te verweideren van bestaande fruitsoorten als dit kan misschien is er een mogelijkheid om de max aantal te verhogen naar bv 10 of 12 inplaats van 8

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Je hebt denk ik een fout gemaakt met foliage layers inbouwen je het meet dan 8 channels toegevoegd in 1 density. Je zult de groep dus moeten opdelen of in eerste instantie kijken of je er wel zoveel gebruikt op 1 density. 

Plaats hier even je <FoliageMultiLayer> </FoliageMultiLayer> uit je map i3d even. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Als je naar regel 1695 kijkt zie je staan ''numchannels=9'', jou fout is ''Error: TerrainLodTexture can only handle 8 data channels''.

Dat houdt in dat je maar 8 numchannels mag hebben en jij hebt er 9, zet hem op 8 en dan zou het spel het voor je moeten goed zetten. 

Dus veranderen naar 8 dan opslaan, dan in de editor openen en ook daar opslaan en dan kijken of dat je oplossing is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.