Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Object word zwart door licht


Aanbevolen Bericht

Maar het zijn dezelfde zoals de andere

 

Spoiler

<?xml version="1.0" encoding="iso-8859-1"?>

<i3D name="T6" version="1.6" xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance" xsi:noNamespaceSchemaLocation="http://i3d.giants.ch/schema/i3d-1.6.xsd">
  <Asset>
    <Export program="GIANTS Editor 64bit" version="7.1.0"/>
  </Asset>

  <Files>
    <File fileId="5" filename="shaders/vehicleShader.xml" relativePath="true"/>
    <File fileId="4" filename="shared/rough_cube.dds" relativePath="true"/>
    <File fileId="1" filename="textures/newHollandT7_diffuse.dds" relativePath="true"/>
    <File fileId="2" filename="textures/newHollandT7_normal.dds" relativePath="true"/>
    <File fileId="3" filename="textures/newHollandT7_specular.dds" relativePath="true"/>
  </Files>


  <Materials>
    <Material name="newHollandT7_Mat" materialId="8" ambientColor="1 1 1" cosPower="50" specularColor="1 1 1" customShaderId="5">
      <Texture fileId="1"/>
      <Normalmap fileId="2"/>
      <Glossmap fileId="3"/>
      <Reflectionmap fileId="4" wrap="false" lodDistanceScaling="0.5" viewDistanceScaling="0.5" type="cube" scaling="1" refractiveIndex="1" bumpScale="0.1" shapesObjectMask="4294967295" lightsObjectMask="4294967295"/>
      <CustomParameter name="RDT" value="1 1 50 50"/>
    </Material>
  </Materials>


  <Shapes externalShapesFile="New_T7Roof_SWB_.i3d.shapes">
  </Shapes>


  <Dynamics>
  </Dynamics>

  <Scene>
    <Shape shapeId="1" name="T7Roof_Old" nodeId="12" materialIds="8" castsShadows="true" receiveShadows="true"/>
    <Shape shapeId="2" name="T7Roof_New" translation="3.74393 0.331976 0.252" static="true" nodeId="13" materialIds="8"/>
    <Light name="light" rotation="-40 0 -30" nodeId="14" type="directional" color="1 1 1" emitDiffuse="true" emitSpecular="true" castShadowMap="true" depthMapBias="0.0012" depthMapSlopeScaleBias="2" depthMapSlopeClamp="0.0005" depthMapResolution="1024" shadowFarDistance="80" shadowExtrusionDistance="200" shadowPerspective="false" numShadowMapSplits="3" shadowMapSplitDistancesParameter="0.4" decayRate="4" range="500"/>
  </Scene>

</i3D>

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Master Moderator

ontkoppel de normal eens en koppel hem terug aan,  als het nog een normale i3d was  kon je dit nog fixen, met een binaire kan je er niet meer aan.  Als het probleem blijft, materialen aankoppelen je i3d programma en dan her exporteren.   Blijft het probleem, dan ligt het simpelweg in het model en zit je ergens met een vertex dat voor verwerkingsproblemen  zorgt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.