Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Banden verwisselen van en krampe dolly

Aanbevolen Bericht

• Master Moderator

In de wieldefinitie  van je voertuig staat momenteel een xml bestandje gerefereerd om in te laden  ( per wiel ), om het makkelijk te maken kopier je dat bestandje over vanuit je Data folder van FS en zet je dat bestandje in je XML.  Dan verander je in je voertuig.xml  de locatie van het bestand.  Wel letten op hoofletters en exacte spelling.

En dan kun je eigenlijk beginnen spelen tot en met met wielen ;) Het bestandje dat je in je mod hebt bijgezet bevat ( nog meer ) links naar de modellen en daar staan alle onderdelen losjes gerefereerd zoals banden, velgen,  buitenrand van de velgen en binnenrand van de velgen.       Wil je niets veranderen, kopier dan een hele blok over van een definintie en geef het een andere naam en in je voertuig.xml neem je die naam over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi zover ben ik wielen zitten eronder maar heb nog 2 dingetjes.als ik mijn dolly koop zitten de wielen er goed onder. koppel ik hem aan dan gaan de wielen waar de stootblokken tegen zitten binnenstebuiten staan dus voorkant achter .en dat blijft ook zo en als ik hem afkoppel zakken de stootblokken door de grond .weet jij daar ook een oplossing voor.

mvg woelfman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.