Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

top door

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 23
  • Created
  • Laatste antwoord

Ik heb net ff gekeken bij de in game strautman vitesse, daar staat de movingtool iets anders geformuleerd

Namelijk 

<movingTool index="0>0|3|1" playSound="true">
            <controls axis="AXIS_DOOR" invertAxis="false" mouseSpeedFactor="0.8" iconFilename="$dataS2/menu/moveControls/topDoor.png" />
            <rotation rotSpeed="40" rotAcceleration="160" rotMax="140" rotMin="0" rotationAxis="1" />
            <dependentPart index="0>0|7|1" />
        </movingTool>

hierbij moet je de index natuurlijk nog wel ff aanpassen 

ik weet niet of... maar misschien dat de controls axis iets uitmaakt omdat t een opraapwagen is ipv. iets anders. ook weer de dependentpart geld voor de evt. cilinder. (deze kun je dus weglaten als je wil)

ik weet niet of t iets uitmaakt, maar misschien moet je de maisklep op dynamic zetten??

iets anders zou ik zo niet weten, ik heb ook geen andere deelnemende onderdelen kunnen vinden in de xml van de strautman....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorbeeldje:

<movingPart index="0>1|0|3|3" referencePoint="0>1|0|3|0|3" referenceFrame="0>1|0|3|0|3">
  	<translatingPart index="0>1|0|3|3|0"/>
  </movingPart>

movingpart index is: de index van de gehele cilinder (is tevens de index welke je moet neerzetten bij dependent part van movingtool gedeelte)

referencepoint is: de index van de transform node op de maisklep waaraan het uitschuivende gedeelte zit.

referenceFrame is: de index van de transform node waaraan de buitenbuis van de cilinder draait (de plek waar deze draait en vast zit :) )

translatingPart is: de index van het uitschuivende gedeelte van de cilinder

ik hoop dat hiermee het moving part gedeelte duidelijk is.

ps: de beide cilinder delen moeten over de blauwe as schuiven met de groene as naar boven wijzend :) 

succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik het invul dan krijg ik dit in game, met de goede indexen

10ht3dw.jpg

stukje xml

Spoiler

<!-- top door -->
        <movingPart index="0>0|11" referencePoint="0>0|12|5" referenceFrame="0>0|22">
            <translatingPart index="0>0|11|0" />
        </movingPart>

stukje xml is uit het originele xml uit 15  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.