Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

AGRAR Nederland zoekt....

Aanbevolen Bericht

Hallo.

Wij zijn 4 jongens die al enige tijd met mekaar gamen. In onze eindeloze speurtocht naar nieuwe en leuke spelers ben ik hier terecht gekomen. Wij allemaal boven de 30, ik 42, spelen de game serieus met enige regelmaat in onze kleutergedachte even geinen, want ook daar moet plek voor zijn. De groep is vrij tot zeer actief met daarin een mappenbouwer, ik. 

Momenteel heb ik een map ontwikkeld met een enorme berg fabrieken erin, waarvan een aantal door mijzelf zijn gemaakt. 

De map gaat dit weekend online op onze eigen server en zal alleen daar te spelen zijn. Wanneer dit goed gaat zullen wij de map verder ontwikkelen en aanpassen waar nodig. 

In deze map zoeken wij nog 4 mensen, bosbouw, boerderij, transport en loonbedrijf. Eventuele andere functies zijn bespreekbaar. Zo ook mods etc. 

Wel stellen wij een minimale leeftijd van zeker 25 jaar oud. We vragen verder niet zoveel, ja teamspeak en zeker een koptelefoon met microfoon. 

Mocht je intresse hebben wees niet verlegen maar spreek me aan en dan praten we verder. 

Gr AGRAR, Rene

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 4 weeks later...
  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.