Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Koopakker B.V. 2.0 - Terug van weggeweest - Apply nu! - 24/7

Aanbevolen Bericht

Welkom op het officiële topic van Koopakker B.V. 2.0 

We zijn een tijdje uit de run geweest, maar ik heb de motoren weer opgestart en de server draait weer op volle toeren!

Ik heb voorheen op FS15 Koopakker B.V. 0(1.0) gerund, en daarna zijn we met een groep mensen variërend van jong en oud op FS17 een tijdje een server gehad.

Lees ons kopje geschiedenis voor meer info.

Wat is Koopakker B.V. 

Koopakker B.V. is een Farming Simulator server, die actief is sinds FS15. 

We zoeken dan ook serieuze deelnemers die actief willen en kunnen meedoen. 

We doen alles voor de volle 100% legit, geen ingespawnd geld ook niet op het begin!

Ons doel

Ons doel is een leuke gezellige groep op te zetten, van jong en oud. Als je onze geschiedenis bekijkt hebben we mensen in onze groep gehad boven de 45.

We willen serieus werken, maar ook plezier hebben in 't werk wat we doen.

Dus ook af en toe wat lol trappen moet kunnen, en zal dan ook gebeuren. Al niet te vaak!

Geschiedenis

Farming Simulator 15 - Het begin van Koopakker B.V.

Hier begon Koopakker B.V. als simpele server die op dat moment nog naamloos was.  Ook was hij nog geen 24 uur per dag 7 dagen in de week online,

een maand later was John a.k.a. John de belg op de server waarna snel ook een sponsoring van zijn kant kwam, en toen werd de server 24/7 gehost bij Nitrado

Toen hebben we maanden actief gespeeld, dagelijks hard werken, John was de actiefste speler, en we hebben actief gespeeld tot Farming Simulator 17 uitkwam, en toen werd Koopakker B.V. 2.0 geboren!

Farming Simulator 17 - Koopakker B.V. 2.0 en een tijdje offline geweest.

Toen kwam daar Farming Simulator 17, en kwam ook Koopakker B.V. 2.0 officieel op de FS17 server lijst.

Hier hebben we ongeveer 2 maanden op gespeeld dag in dag uit hard werken, ik (Jarmo) de oprichter van Koopakker B.V. had helaas een moment dat ik wel erg veel lol had, een beetje teveel(wat ik tevens nu niet meer heb) waarna 2 actieve spelers weggingen en de eerste die ging was John, wel heb ik tot de dag van vandaag contact met John onderhouden.

Ik moet ook toegeven, het is een stuk stiller en minder leuk FS17 spelen zonder John, maar overal zijn keuzes die je maakt.

We zijn toen een tijdje uit de run geweest, maar komen nu 100% terug, de motoren zijn weer gestart en de server maakt hoge toeren !

Crew(Beheer)

Jarmo A.K.A. Vurnality

Ik ben Jarmo ofwel als gamer beter bekend als Vurnality, geboren op 27/3/2000 en ben op moment van schrijven 17 jaar.

Ik heb ADHD & ODD, waardoor ik soms woedeaanvallen heb/had hiervoor neem ik medicijnen.

Beetje verslaafd aan gamen en vooral FS games :) Ik ben altijd wel in voor wat gezelligheid

Je kunt mij(Jarmo) bereiken op mijn skype: Vurnality

Discord

Je kunt mij(Jarmo) ook bereiken via Discord, mijn discord tag is:  Jarmo // Vurnality#7919

Binnenkort hopen we ook Discord als communicatiemiddel te bieden voor deelnemers, dit wil ik als oprichter even bekijken, aangezien er eventueel ook mensen van de oudere generatie kunnen zijn wil ik niet dat ze moeten leren werken met Discord om met ons te kunnen meedoen, daarom doen we het voor nu met Skype.

Applicatie om deelnemer te worden

Kopieer het onderstaande formulier, en vul het in en vervolgens stuur je het in een privebericht of als reactie in dit topic!

Voornaam:
FS-Naam:
Leeftijd(16+):
Ervaring met de volgende Farming Simulators(bijv 15, 17):
Mijn doel in de server:
Skype of Discord(mag in privebericht):
Ervaring met andere servers en eventueel iets wat je hoopt anders te zien:

Server Informatie

Foto's komen binnenkort, ik ben druk bezig een begin op te bouwen 

Continental Europe

Servernaam: Koopakker B.V. 2.0

Wachtwoord: Krijg je als deelnemer, word eens per 3 maanden veranderd.

Aantal playerslots: 4 (Dit word verhoogd indien nodig)

Mods: http://85.190.163.57:10833/mods.html

Map: Goldcrest Valley

Let op: Alles word 100% legit gespeeld, er word niets ingespawnd, ook niet op 't begin!

Bedankt voor het lezen, en wie weet tot gauw in de server!

Groet,

Jarmo 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedendag aan allen die dit lezen, ik ben blij dat koopakker terug is en nu in een volwassen versie, bij deze wil ik terug actief worden in de groep, heb het wel gemist.

ik wil jarmo bedanken voor de mooie woorden over mij.

jarmo ik denk niet dat ik me moet voorstellen he

groetjes johnny ,a k a john de belg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
18 uur geleden zei wim70:

he jongens.. als "ex-koopakker" wens ik jullie van harte veel succes met deze doorstart

grts Wim

Dankjewel, leuk om te horen.

PS, kun je even je privébericht checken en indien mogelijk beantwoorden

Kleine update van de server trouwens aan de lezers:

We hebben even tijdje niets gedaan. Server hou ik draaiende. Als ik terug ben in Nederland van vakantie. Kan ik weer online gaan. Ook was ik even offline i.v.m. overlijden van m'n 13 jarige maltezer hond. Die sinds m'n 4e bij me was.

Mvg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.