Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

mods nodig

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 72
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Master Moderator

@joury,  Iedereen hier is altijd bezig.    Ik vermoed dat aangezien je jeugdige leeftijd dat er nog wat onbegrip is qua termen en leesbaarheid.   

Wil je die mod omzetten van 13 naar 17, dan zou ik je aanraden van even in je installatiefolder te kijken, in het mapje SDK,  dan in de map moddingHandbook.

Weet je deze mappen niet staan, haal er een volwassene bij.    In die map staat een kleine basis handleiding van een goeie 240 pagina's om en rond  en daarin staat piekfijn uitgelegd hoe je een BASIS mod moet samenstellen.  Gebruik die als referentie samen met Google of whateverzoekmachinedatjewiltgebruiken.com

Vanwege je jeudige leeftijd wil ik je ook even doorgeven dat je met meer gaat weg geraken als anderen maar aan alles komt een einde.       Wacht geduldig af tot de persoon ( / en ) die je reeds al hebben willen helpen gedaan hebben met hun werk en probeer niet snel snel een omweg te vinden omdat je ongeduldig bent.  

En als je vindt dat het te lang duurt, kun je het ook snel even leren en zelf doen. Valt reuze mee om te leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

@bobje

Eigenlijk zijn het er maar 3 die overblijven, maar zoals reeds meermaals vermeld, er zijn reeds mensen bezig met @joury te helpen,  het heeft geen zin om via omwegen tot een sneller resultaat te komen.    @BBfarmer heeft er waarschijnlijk al ettelijke uren in gestopt om een werkende laadklep te maken , en iedere dag probeert @joury snel snel via via toch nog andere mensen te laten springen omdat hij geen geduld heeft.  Dit gaat uiteindelijk leiden tot niemand die nog wilt helpen.

------------

@joury,  over het algemeen ben ik redelijk geduldig jeugdige personen, maar tot op een punt. Vooral als ze hardleers zijn en ongeduldig.  Ik kan niet spreken voor de andere moderators en admins, maar voor mij persoonlijk hangt dit al redelijk dicht tegen sluiten van dit topic ( normaal gezien was hij al lang gesloten ) .  Dus even geduld en afwachten, niet steeds pushen en pushen en pullen om aan een mod te geraken

---------

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.