Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Uitlaat verchromen

Aanbevolen Bericht

Dit kan heel makkelijk zijn, maar ook wat vervelender :D 

1. Indien de uitlaat een los onderdeel is (los object gescheiden van rest van t frame): in het window: material editor (of zoiets..) daar kun je een diffuse texture selecteren. Daar kun je m eventueel een andere texture afbeelding geven ( eentje welke of is bewerkt tot Chroom of eentje waarmee dat al is gedaan)

2. Indien de uitlaat vastzit aan t frame: probeer uit te zoeken welk deel van de texture afbeeldingen zorgt voor de zwarte kleur van de uitlaat. Dit kun je eventueel vinden door het onderdeel te importeren als .obj in bijv. Blender en dan de uitlaat daar selecteren en dan in de uv image editor kijken waar deze zich zich bevind op de afbeelding. (Dan kun je m natuurlijk ook evt. Lossnijden en er een los onderdeel met een losse texture van maken :)). 

Ik hoop voor jouw dat situatie 1 zich voordoet maar die kans is waarschijnlijk klein :(

Indien situatie 2 het geval is, en je snapt t noch niet na mijn uitleg (wat ik me eerlijk gezegd wel kan voorstellen want blender kan best ingewikkeld zijn) dan zal ik even enkele foto's maken om het wat verder uit te leggen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.