Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

1e simpele aanpassing faalt!

Aanbevolen Bericht

2 minuten later toegevoegd
12 uur geleden zei fa285634:

Ik zit meer in de voertuigen

@fa285634 Ah...dus jij bent (mede) verantwoordelijk voor de Helmer vloot? Supergaaf die voertuigen! Ben er zeer blij mee. Voor zover ik weet heb ik de complete vloot incl. de shovel. Al hoop ik stiekem dat de nieuwe Volvo FH16 van Helmer ook toegevoegd zal worden.?

Respect voor NLD-Farmers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

mede ;) 

Vloot uitbreiden met alle plezier lolz . 

Maar aangezien de meeste grafische modellen niet door ons getekend zijn   ( of vrij beschikbaar zijn voor commercieel gebruik [ wettelijke bepalingen ;) ] )  moeten wij steeds zeker zijn dat het gene dat we vrijgeven daadwerkelijk met de correcte schriftelijk toestemming is gebeurd.   Bij het team en de groep zitten maar enkele mensen die daadwerkelijk capabel zijn om 3d modellen te maken voor dit spel  dus dat limiteert de creativiteit en diversiteit vanaf een bepaald punt .

En zoals steeds is iedereen vrij om dingen te ontwerpen naar hun kunnen en bieden we begeleiding ( in de vorm van topics zodat iedereen een soort van bibliotheek te beschikking heeft) en proberen we allen steeds bij te leren :)  .   En als het echt niet lukt zijn er mensen die wel kunnen kijken waar het probleem zich bevindt en eventueel oplossen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei fa285634:

mede ;) 

Vloot uitbreiden met alle plezier lolz . 

Maar aangezien de meeste grafische modellen niet door ons getekend zijn   ( of vrij beschikbaar zijn voor commercieel gebruik [ wettelijke bepalingen ;) ] )  moeten wij steeds zeker zijn dat het gene dat we vrijgeven daadwerkelijk met de correcte schriftelijk toestemming is gebeurd.   Bij het team en de groep zitten maar enkele mensen die daadwerkelijk capabel zijn om 3d modellen te maken voor dit spel  dus dat limiteert de creativiteit en diversiteit vanaf een bepaald punt .

En zoals steeds is iedereen vrij om dingen te ontwerpen naar hun kunnen en bieden we begeleiding ( in de vorm van topics zodat iedereen een soort van bibliotheek te beschikking heeft) en proberen we allen steeds bij te leren :)  .   En als het echt niet lukt zijn er mensen die wel kunnen kijken waar het probleem zich bevindt en eventueel oplossen.  

@fa285634Dat is een eerlijk antwoord en een duidelijk verhaal. Ben blij dat hier het respect naar andere modders ook duidelijk aanwezig is. Wordt al genoeg gerotzooid hier en daar.
Thanks fab! Ik duik weer even in mijn GE om te zien of ik die diverse graslagen weg kan krijgen. Mag wat mij betreft een slotje op dit topic. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@fa285634Mja idd, die Volvo komt erg dicht in de buurt. Zou wel tof zijn als die gebruikt mocht worden. Ik had al eens eerder een verzoek geplaatst op de site voor deze Volvo maar nu begrijp ik hoe het zit met het 3D model en toestemming en zo. Wie weet komt het nog eens zo ver. Zou de vloot mooi afmaken en...ik rij zelf ook graag Volvo (en Daf) dus het krijgt wel een extra tintje. :)

Spoiler

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei fa285634:

spelen zelf doe ik praktisch niet,  mappen zijn te snel gedaan en de enige map met enorm veel werk op is nog niet volledig omgezet ( pleasant valley  waar je in 15 alle fabrieken zelf moest bouwen, zat je weken in SP aan bezig , zelfs met courseplay erbij )

Ik ben zelf niet zo van de heel grote mappen. Daar gaat zoveel tijd in zitten in SP. Heb niet veel vrienden die ook Farming spelen, al helemaal niet van mijn leeftijd! (48) :)

Hou wel van mooi gedetailleerde maps, zoals bv Pine Cove Farm by Stevie. Ook Small Town USA v3 en Green River behoorde tot mijn favoriet. Maar Green River was niet zo geschikt voor het grote materiaal met de bruggetjes en zo. Toen de Big Bud DLC uitkwam wilde ik die ook graag gebruiken. Speel nu al weer een tijdje Dreistern Hof en bevalt me erg goed.
Speel al vanaf 2009 maar vanaf 2011 probeer ik elke keer een favoriete top 3 samen te stellen maar er worden zulke mooie maps gemaakt dat ik af en toe gek wordt van het aanbod!:rofl:
Maar het spel bezorgt mij veel plezier en zeker door de jongens die alle prachtige mods maken. Never a dull moment!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.