Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

1 ERROR

Aanbevolen Bericht

Hallo.

Ik weet niet of ik een nieuwe topic mag aanmaken, maar weet niet waar of ik dit anders moet/mag plaatsen. Ik probeer een mod toe te voegen aan een map, maar ik krijg daarbij 1 error en ik weet niet hoe of ik dat op moet/kan lossen. Daar zou ik graag wat hulp bij willen, dat het mij even uitgelegd kan worden, zodat ik ervan kan leren en het kan aanpassen. In FS15 ben ik wel is bezig geweest met mappen aanpassen, maar voor 17 is dit de eerste keer dat ik een map een klein beetje wil aanpassen.

De mod die ik toe wil voegen is: SA Holzkohlewerk

De map waarin ik de mod wil toevoegen is: NF_Marsch 2.6 (deze map is voor eigen gebruik van speelgroep)

Ik had graag een screenshotje toe willen voegen, maar ik krijg dat hier niet voor elkaar. Dit is in ieder geval de error.
FabrikScript v2.1.8.1: ERROR: invalid filltype coalsvapa in Holzkohle

Ik heb scripts uit de mod toegevoegd aan de map, onder de map scripts. Ik heb de toegevoegde scripts in de Moddesc vermeld (zelfs met verwijzing naar de map scripts). 

Ik heb onderstaande toegoevoegd:             

<sourceFile filename="scripts/FabrikScript.lua" />

<sourceFile filename="scripts/newFilltypes.lua"/>
             <sourceFile filename="scripts/addStoreCategory.lua" />

<sourceFile filename="scripts/AdditionalTriggers.lua" />

<newFillTypes hudsDirectory="fruitHuds/" groundTipDirectory="tipOnGround/" materialDirectory="materialHolders/" hasHolders="false">
         <fillType name="coalsvapa" pricePerLiter="1" showOnPriceTable="true" litersPerSecond="0.3244" massPerLiter="800" useForSpray="false" sprayerCategorys="manureSpreader"
         toCategorys="true" fillTypeCategorys="bulk" hasMaterials="false" hasParticles="false" useHeap="false" isCowBasefeed="false" isCowGrass="false" isCowPower="false"
         isCowWindrow="false" isSheepGrass="false" isPigBasefeed="false" isPigGrain="false" isPigProtein="false" isPigEarthfruit="false" />
       <fillType name="kaminfeuersvapa" pricePerLiter="1" showOnPriceTable="true" litersPerSecond="0.3244" massPerLiter="400" useForSpray="false" sprayerCategorys="manureSpreader"
          toCategorys="true" fillTypeCategorys="bulk" hasMaterials="false" hasParticles="false" useHeap="false" isCowBasefeed="false" isCowGrass="false" isCowPower="false"
          isCowWindrow="false" isSheepGrass="false" isPigBasefeed="false" isPigGrain="false" isPigProtein="false" isPigEarthfruit="false" />
      </newFillTypes>

Dit is dus wat ik toegevoegd heb aan de moddesc.... maar wat doe ik nu niet goed, wat ben ik vergeten, waardoor ik dus in game een error krijg. Ik hoop dus dat er hier iemand is die me wil en kan helpen... en het me ook wil en kan uitleggen, zodat ik dat voor een volgende keer zelf kan fixen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

@Stefayno

<regFillTypes hudDirectoryFillTypes="hud/fillTypes" textureDirectoryFillPlanes="fillPlanes">
		<fillType name="coalsvapa" categoryName="bulk" pricePerLiter="1" massPerLiter="800" showOnPriceTable="true" maxPhysicalSurfaceAngle="20" createHeap="true" maxSurfaceAngle="30" collisionScale="1.0" collisionBaseOffset="0.08" minCollisionOffset="0.00" maxCollisionOffset="0.08" fillToGroundScale="1" allowsSmoothing="true" useToSpray="true" sprayerCategoryName="manureSpreader" litersPerSecond="0.006" />
		<fillType name="kaminfeuersvapa" categoryName="bulk" pricePerLiter="1" massPerLiter="0.00035" 	showOnPriceTable="true" maxPhysicalSurfaceAngle="20" createHeap="true" 	maxSurfaceAngle="30" collisionScale="1.0" collisionBaseOffset="0.08" minCollisionOffset="0.00" maxCollisionOffset="0.08" fillToGroundScale="1" allowsSmoothing="true" useToSpray="false" addToAnFoodGroup="true" animals="pig" foodGroups="grain"/>			
	</regFillTypes>

probeer deze eens in de moddesc,    let wel op dat alle parameters niet zijn overgenomen zoals in jouw definitie <<<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

Dit is de blok die nodig is voor 1.3.1.0 1.3.1.rc10  versie van het fabrikscript  van 11/02/2017.   Gaat niet werken met jouw versie van script  

ik kan je wel al zeggen dat je l10n entries bent vergeten voor    coalsvapa  en  kaminfeuersvapa, begin anders eens met die aan te maken  ( l10n is de sectie met lokale talen )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze bedoel je? Deze heb ik al wel toegevoegd onder l10n, die ben ik niet vergeten ;) 

<text name="kaminfeuersvapa"> <en>Fire starter</en> <de><![CDATA[Kaminfeuer]]></de><ru><![CDATA[Дрова для камина]]></ru></text>
        <text name="coalsvapa"> <en>Charcoal</en> <de><![CDATA[Holzkohle]]></de> <ru><![CDATA[Древесный уголь]]></ru></text>
        <text name="SvapaAgro"><en>Svapa Agro</en><de>Svapa Agro</de><ru>Свапа Агро</ru></text>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het goed is, moet je met deze link de error kunnen zien die ik in game krijg.

JdFH6tsH.png

Ik heb het nu aangepast met Nederlandse vertaling erbij (zie hieronder)

<text name="kaminfeuersvapa"> <en>Fire starter</en> <de><![CDATA[Kaminfeuer]]></de><ru><![CDATA[Дрова для камина]]></ru><nl>Aanmaak blokken </nl></text>
        <text name="coalsvapa"> <en>Charcoal</en> <de><![CDATA[Holzkohle]]></de> <ru><![CDATA[Древесный уголь]]></ru><nl>Kolen</nl></text>
        <text name="SvapaAgro"><en>Svapa Agro</en><de>Svapa Agro</de><ru>Свапа Агро</ru><nl>Kolenfabriek </nl></text>

Met deze aanpassing, blijf ik nog altijd dezelfde error krijgen in de game.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan iemand mij hier nog verder mee helpen? Door dat ik deze ERROR nog heb, werkt de mod nog steeds niet in de map. Als ik wist wat of ik moest doen om het te verhelpen, had ik me hier niet met dit probleem gemeld. Ik heb dus hulp nodig bij het oplossen van dit probleem. Ik ben helaas nog geen pro in het maken van mappen/mods en ook niet in het werkend maken (als er zich een probleem voordoet)... maar hulp zou zeer gewaardeerd worden!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.