Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Aanbevolen Bericht

Op 2017-6-15 om 20:31 zei bobje:

dit is wat ik heb kune make van de trailer er kune max 38 bale op is nog wel kijke hoeveel er ronde bale opgaan dat wil nog niet zegen dan het ok gaat luke ingame daar ben ik van de UAL of die ok wel goed gaat werken ingame

tqjqbnokbbl3s.22.44.png

kan het technisch niet meer dan 38 of gewoon de grote van de trailer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Master Moderator

goed bezig :P     zal het even duidelijker maken :P    alhoewel het er uit ziet als een baal stro met UAL is het geen baal, de dynamicmountattcher spec zorgt ervoor dat er geen physics op de objecten komen die daarmee worden vastgehouden. Dus al zet je 500 miljoen balen vast met de dynamicmount, dan nog gaat het toegevoegde gewicht 0 zijn.   Het gewicht komt pas terug op de objecten als je op unload gaat drukken

ps wil je dit eens testen, neem dan eens een mod met UAL,  laad eens vol en doe enkele toertjes met de trailer.   Dan los je op de trailer zelf met UAL en  gebruik je de riemen en rij hetzelfde parcour.   Je zal snel merken dat het auto gedeelte enkel een zichtbaar ding is en geen fysisch

Het aantal punten dat Bobje bedoelt is inderdaad de trailer verdeeld door baalgrootte ( op schaal 1/1/1 ),   als je echter meer wilt zal er een nieuwe frame moeten voorzien worden door jou en zal je er de ual zelf moeten inbouwen.   En ook toestemming vragen om deze mod aan te passen, welke ik denk dat nog niet is gebeurd :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.