Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Error 32bit mesh


Aanbevolen Bericht

Ja, even de i3d openen met een notepad++ en dan zonder zoeken naar <scene> . " Daar zoek je static="true" " op en dat verander je naar false. Dan open je de i3d en is het als het goed is verholpen. Vervolgens sla je de i3d op, open je je model weer in notepad++ en zet je static= weer op true ;)

 

Klinkt stom, maar dit werkte bij mij altijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Master Moderator

yep, die error komt erop als een mesh met te veel poly's als rigid body actief is,  dus de mesh zoeken en rigid afzetten en kees is klaar ;)

 

afhankelijk van je software en exporteermethode kun je rigid afzetten,   of zoals twan reeds zei,    exporteren en dan het textgedeelte van de i3d even bewerken met een deftige editor,  kun je direct de mask en extra collisions ook markeren ( en compound childs etc ;) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.