Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

[InterFan][Work.In.Progress] Van alles en nog wat!

Aanbevolen Bericht

• 2 weeks later...
  • Antwoorden 320
  • Created
  • Laatste antwoord

mljyyu8501ipj.jpg

aa5on1x1lcq5d.jpg

Na langere tijd wat inactief heb ik een beetje tijd gevonden om een nieuw model te maken: Vicon Acrobaat, dit model zal waarschijnlijk niet voor Fs komen door de te hoge polygon count, of alleen voor de betere kwaliteit pc's te gebruiken zijn. Daarbuiten zoek ik nog naar duidelijke foto's van de aankoppelbok, heeft iemand die toevallig? Alvast bedankt! 

Vriendelijke groet, 

Inter Fan 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@fa285634 3milijoen? :o Deze heeft 12.700 polygon's waar bij Giants 10.000 maximaal is voor een kieper/werktuig. 

Dat Farming het trekt weet ik wel, maar het wordt een heel gedoe om een goede ao te maken en als daarna je game wat zwaarder loopt steek ik liever meer tijd in het afmaken van oude modellen.

yrxzrytkvdzeg.jpg

Hier nog een foto van het eindresultaat. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

yep, ik was wat aan het knoeien met cloth in blender en dan even door Mari getrokken en dan naar FS omgezet om den onnozelaar eens uit te hangen :P

En ben je zeker van die 10k ?   Ik heb even mijn eerste versie van vss aggro bekeken en die heeft ±55000 en ook geen problemen daar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

Dat was de high poly versie, de eind versie zit ergens rond de 6-7 , maar met de berekende files van de 55 erop :)   @Twan   , duurde inderdaad wel even om die te berekenen, denk dat Mari er ongeveer een kwartiertje per deel over gerekend heeft om alle ao's , cavitys en nog andere te bereken.  Maar daarvoor hebben ze dat programma ook gemaakt :P

4371f6ddc7704df5bbe3dbea85415995.jpegvoorbeeldje van een van de ao's  dat uit Mari komt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.