Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Kaweco Radium 50


Aanbevolen Bericht

  • Antwoorden 44
  • Created
  • Laatste antwoord

De 'kubus' stopt aan de randen van de wagen, als je op de wagen staat is hij ook te zien.

Ik heb de wagen uit het pack gehaald.

Ik heb de volgende dingen gedaan;

- de .i3d, shapes, benodigde textures en store-item van de oranje wagen in het pack verwijderd.

- de afdekkleppen verwijderd en de functie daarvan.

- een klein beetje aan de textures veranderd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als eerst zou ik de textures een proberen terug te zetten naar origineel, kijken of dit iets oplost ;)

(Je kan de oude gewoon bewaren, als dat niet de oplossing is plaats je door jou aangepaste texturen weer terug.) 

 

nog even een vraagje, alle overtollige informatie ook uit de moddesc.xml gehaald? Anders gaat hij natuurlijk zoeken naar de 2de wagen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Giants log

 

 

 

GIANTS Engine Runtime 6.0.2 64bit (Build Date: Dec 15 2014)

Copyright © 2008-2014, GIANTS Software GmbH (giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright © 2003-2014, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: GIANTS Editor 64bit 6.0.3
Main System
  CPU: AMD A4-5000 APU with Radeon HD Graphics    
  Memory: 8125 MB
  OS: Windows NT 6.2 64-bit
Physics System
  Version: 5.9.4
  Thread(s): 2
Sound System
  Driver: OpenAL Software
Render System
  Driver: OpenGL
  Card Vendor: ATI Technologies Inc.
  Renderer: AMD Radeon R5 235
  Version: 4.3.12458 Compatibility Profile Context 13.200.0.0
  Shader Version: 4.30
    GL_NV_texture_compression_vtc not supported
    max_texture_layers: 16
    OpenGL initialization successful
Hardware Profile
  Level: Medium (auto)
  View Distance Factor: 1.000000
  Shadow Quality: 1.000000
  Skip Mipmaps: 1
  LOD Distance Factor: 1.000000
  Terrain LOD Distance Factor: 1.000000
  Foliage View Distance Factor: 1.000000
  Volume Mesh Tessellation Factor: 1.000000
  Tyre Tracks Segments Factor: 1.000000
C:\Users\Maaslandmods\Documents\modding\Vehicles\Kaweco radium 50\kaweco.i3d (899.70 ms)
Check for updates (http://gdn.giants-software.com)

 

 

 

game log

 

 

GIANTS Engine Runtime 6.0.2 64bit (Build Date: Oct 13 2015)

Copyright © 2008-2015, GIANTS Software GmbH (giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright © 2003-2015, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: FarmingSimulator2015
Main System
  CPU: AMD A4-5000 APU with Radeon HD Graphics    
  Memory: 8125 MB
  OS: Windows NT 6.2 64-bit
Physics System
  Version: 5.9.4
  Thread(s): 2
Input System
  Keyboard enabled
  Mouse enabled
  Gamepad/Joystick disabled
  Force Feedback disabled
Sound System
  Driver: OpenAL
  Version: 1.1
  Device:  Generic Software
  Max. sources: 256
Render System
  Driver: OpenGL
  Card Vendor: ATI Technologies Inc.
  Renderer: AMD Radeon R5 235
  Version: 3.2.12458 Compatibility Profile Context 13.200.0.0
  Shader Version: 4.30
    GL_NV_texture_compression_vtc not supported
    max_texture_layers: 16
    OpenGL initialization successful
Hardware Profile
  Level: Medium (forced)
  View Distance Factor: 1.000000
  Shadow Quality: 1.000000
  Skip Mipmaps: 1
  LOD Distance Factor: 1.000000
  Terrain LOD Distance Factor: 1.000000
  Foliage View Distance Factor: 1.000000
  Volume Mesh Tessellation Factor: 1.000000
  Tyre Tracks Segments Factor: 1.000000
Farming Simulator 15
  Version: 1.4.1.0 1.4.1RC2
  Available Languages: en fr es it nl pt
  Language: nl
Game vehicle types loaded
Mod directory: C:/Users/Maaslandmods/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods/
Load mod: KawecoRadium50_byMaaslandmods
dataS/cameraPath01.i3d (0.54 ms)
dataS/cameraPath02.i3d (0.58 ms)
dataS/cameraPath03.i3d (0.45 ms)
data/sky/sky_day_night.i3d (117.54 ms)
data/sky/rain.i3d (20.80 ms)
data/sky/hail.i3d (13.08 ms)
data/sky/dust.i3d (14.48 ms)
data/maps/map01.i3d (25682.12 ms)
Disabled withering for: wheat, barley, rape, maize, sugarBeet
C:/Users/Maaslandmods/Documents/My Games/FarmingSimulator2015/mods//KawecoRadium50_byMaaslandmods/kaweco.i3d (669.92 ms)
data/vehicles/steerable/newHolland/newHollandT475.i3d (496.17 ms)
dataS2/character/player/player.i3d (1737.04 ms)

dataS/character/player/playerCCT.i3d (38.10 ms)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit onderwerp is gesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.