Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Een aantal vragen

Aanbevolen Bericht

Momenteel lukt het me niet om een verkooppunt toe te voegen... voor nu wil ik dat ook eerst even laten rusten... nu is het alleen nog vraag 1... Hoe kan ik compost omzetten zodat er mest uit gaat komen? Er zijn nu momenteel 3 punten voor Compost.. en dat vind ik een beetje teveel van het goede, bovendien heb ik mest nodig... voor het produceren van kunstmest (dat is vloeibare mest en mest in de machine gooien en je krijgt er kunstmest uit (eigen productie dus)).

Ik weet niet of er iemand bekend is met de map NF_Marsch, maar dit is toch wel een punt wat ik graag zou willen veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 45
  • Created
  • Laatste antwoord

compost27s8l.png

de bovenste maak je  " manure  "  van en de onderste bv,  " RS_manure1 "

even de textjes in de modesc aanpassen en er rolt shit uit volgens mij

kan zijn dat je die silotrigger die er onder staat effe moet checken op de juiste output dat weet ik niet zeker,  is een viervoudig component en weet niet of daar nog definite van compost in zit , dacht het niet ..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het werkt :D Ik heb het net getest... RS_Compost1 laat ik verder zo staan... het werkt nu en verder ga ik er niet al te veel meer aan sleutelen...

Ik denk dat ik de vorige keer dat ik hier mee bezig was... toch wat verkeerd gedaan heb, want toen was de hele trigger in game foetsie... nu werkt het en ben er blij mee.

Bedankt voor het helpen bij deze :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat betreft verkoop punten,  bestaande zijn natuurlijk best simpel uit te breiden

map01.xml openen  in notepad++   

je zou alleen even uit het object dat papier maakt moeten kijken hoe of dat het output product heet

"paper" of net hoe het heet  en dan voeg je gewoon een verkoop regel toe aan bestaande gebouwen in je map01.xml

map01xmlpnsfa.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja... ik heb dit al gevonden en ik heb hier ook al dingen aan toegevoegd vanuit plaatsbare mods die ik heb ingebouwd. Alleen een trigger aanmaken of gebruiken voor alleen papier... is mij nog niet gelukt. Ik zal er nu zo ook nog is even een keer naar gaan kijken... misschien dat het me deze keer wel gaat lukken. Mocht ik er niet uitkomen... dan zal ik dat hier wederom berichten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er ook iemand die mij kan vertellen hoe of ik een nieuwe fruitsoort toe kan voegen aan de map? Ik had al even gekeken bij de tutorials hier op de site... maar ik zag daar niks tussen staan. Nu kan het zijn dat ik erover heen gekeken heb... als dat het geval is hoor ik dat ook graag ;)

Ik zou graag Cotton (Katoen) willen toevoegen in de map waar ik in aan het klussen ben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Standaard fruits  zijn : wheat , barley, rape, maize, sunflower, soybean, potato and sugarbeets,  

al het andere in je map zijn "toegevoegde " fruitsoorten zoals oat, rye en hop

omdat het toevoegen van nieuwe fruitsoorten best complex kan zijn omdat je op diverse plekken wat moet aanpassen

zou het niet onverstandig zijn om er eerst eens een studie van te maken wat ze allemaal gedaan hebben

om deze extra dingen die al in je map extra gemaakt zijn. 

studeer "in" de files in je map directory's zoals map01.xml, moddescs, default vehicles en dergelijke bestanden,  

doorzoek de directory's op bestanden die er mee te maken hebben zoals texturen en iconen

maak notities waar en wat  je allemaal dingen dient toe te voegen, en als je dat geleerd hebt weet je ook hoe je een nieuwe fruit aan je map kunt toevoegen.

Hoop dat je hiermee wat kan :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.