Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

onder water spawn bij start van fs17

Aanbevolen Bericht

Hoihoi, ik ben sinds kort begonnen met een map in elkaar te steken voor fs17. Ik heb hiervoor de  -  Start Map 4x with Extra Foliage Layers by Ormsher - via Modhoster gedownd.

Alles is aanwezig om te starten met mappen. Nu wilde ik mijn reeds aanwezig stuk uitproberen om te zien hoe het er ingame uitziet. Ik heb dit meerdere malen kunnen doen zonder problemen.

Tot deze week dus, nu start ik op mijn careerspawnpoint zoals gewoonlijk maar lijkt het alsof ik onder water ben. Alles beweegt alsof het zich in water zou bevinden inclusief mezelf dus. Ook krijg ik de melding - rij niet te ver het water in - als ik in me pickup stap. Eender waar op de map. Bij de vehicle spawnpoint is er bij het ophalen van pas aangekochte vehicles ook een probleem, tractor en aanhang gaan daar bij het aankoppelen in een hoek van 90° gaan staan. Vorken staan in de grond gericht en kunnen zo heel meoilijk op de frontloader geplaatst worden. Zouden jullie hiervoor enige vorm van verklaring en ik het beste geval een oplossing hebben. Ik mag er niet aan denken dat al mijn reeds verrichte werk vor niks zou zijn geweest. Alvast dank op voorhand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal eens zien of dit het geval is. Ik heb er maar 1 aangebracht en een 2de onder de map geplaatsts voor latere referentie. Mss is het deze wel dan. Wish me luck :).

28 minutes later toegevoegd

Ik heb dus alle waterplanes verwijderd en  nu is het opgelost. Het rare aan dit geval is toch wel dat ik nergens een grote waterplane had staan, enkel kleintjes (water in een emmer) en deze zorgden voor een mapwijde bug. Raar toch maar. Welke is de oplossing om met water te werken op verschillende hoogtes zodat deze niet meer de boel buggen. En klein extra vraagje nog: heeft er iemand enig idee wat ik kan gebruiken om glas in een veranda voor te stellen. Ik had ook een waterplane in gedachten maar waarschijnlijk zal deze dan ook weer voor problemen zorgen. Dank voor de hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Aan het standaard waterplane zit een script om het kleur en beweging te geven, zo reageert het bijvoorbeeld op het type weer. Hier heb je een waterplane die je kunt gebruiken. De bovenste WaterPlane_DontMove moet je laten staan onder je map die zorgt in dit geval voor het script, en powerStationWaterPlane die kun je gebruiken verplaatsen of duplicaten, je mag de naam niet veranderen anders doet die het ook niet meer. Succes! :lol: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.