Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

TensionBelts herkennen object niet?


tim260

Aanbevolen Bericht

Goedenavond,


Ik weet niet helemaal hoe ik dit het beste kan uitleggen. Ik heb tension belts op een pickup toegevoegd maar als ik de tension belts aanzet zet die de objecten niet vast. Zie foto hieronder:

(baal is even als voorbeeld maar niks blijkt te werken)

 

 


1421A7C60B4EDE8C94546474E5A3ECC51A5700EE

22DF5B316A135D4799ED527C773E8C490781B69A

 

 
 

 

 

code:

     <tensionBelts linkNode="0>26" jointNode="0>" width="0.075" maxEdgeLength="0.01" geometryBias="0.01" ratchetPosition="0.2" defaultOffset="0.01" defaultOffsetSide="0.01" defaultHeight="1" >
        <tensionBelt startNode="0>26|0" endNode="0>26|0|0" />
        <tensionBelt startNode="0>26|1" endNode="0>26|1|0" />
    </tensionBelts>

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 20
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Master Moderator

open eens aan andere mod met een dynamic mount, er moeten nog andere gegevens worden ingevuld en het type ingesteld in de i3d ;)      ( en ja het forum zet alles bijeen binnen de 30 minuten :P )

 

-- edit ---

 

of exporteer hem uit een mod en dan import + herschalen ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei fa285634:

open eens aan andere mod met een dynamic mount, er moeten nog andere gegevens worden ingevuld en het type ingesteld in de i3d ;)      ( en ja het forum zet alles bijeen binnen de 30 minuten :P )

 

Dat is precies wat ik gedaan heb haha maar krijg het alsnog niet werkend jammer genoeg. :(

dit is wat ik nu heb: https://hastebin.com/vivugefeva.xml

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenmiddag,

 

Heb ondertussen wat dingen geprobeerd :) nog steeds niet werkend. Wat ik gedaan heb:

 

1. dynamicMountTrigger geexporteert van een andere mode

2. toen dat niet werkte een aantal tutorials opgezocht maar die brachten me ook niet verder

3.  de onderstaande regel toegevoegd aangezien ik die blijkbaar ook nog was vergeten

<dynamicMountAttacher triggerNode="0>27" rootNode="0>" jointNode="0>" forceAcceleration="30">
</dynamicMountAttacher>

tension belt stukje ziet er zo uit: (kunnen gewoon getoggled worden ingame alleen hij gaat niet om de baal heen)

<tensionBelts linkNode="0>26" jointNode="0>" width="0.075" maxEdgeLength="0.01" geometryBias="0.01" ratchetPosition="0.2" defaultOffset="0.01" defaultOffsetSide="0.01" defaultHeight="1" >
        <tensionBelt startNode="0>26|0" endNode="0>26|0|0" />
        <tensionBelt startNode="0>26|1" endNode="0>26|1|0" />
    </tensionBelts>

en de specializations

<type name="ServicePickup2" className="Vehicle" filename="$dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
                <specialization name="attacherJoints" />
                <specialization name="lights" />
                <specialization name="motorized" />
                <specialization name="animatedVehicle" />
                <specialization name="steerable" />
                <specialization name="drivable" />
                <specialization name="foldable" />
                <specialization name="honk" />
                <specialization name="washable" />
                <specialization name="mountable" />
                <specialization name="cylindered" />           
                <specialization name="fixServiceTrailer" />
                <specialization name="BeifahrerV3" />
                <specialization name="dynamicMountAttacher" />
                <specialization name="tensionBelts" />
        </type>

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.


×
×
  • Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.