Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Spiegels

Aanbevolen Bericht

• Master Moderator

en heb je dit ook met standaard mappen ?  ik heb al enkele minuten bekeken van je map, en wat me opvalt is dat er e-norm veel moet geoptimaliseerd worden op tekenafstand

88m6IZd.png

geen idee hoeveel het er zijn, maar die zijn zeker  200-300 bomen dat eigenlijk niet mogen getekend worden ( dus resource gebruik )

zelfde op 9:11

Ik heb het even aan onze 2 meester mappers gevraag op discord ( wees vrij om te joinen ) en die raden aan om de clipdistance op 500 max te houden.  Dit zou je mapverbruik enorm moeten laten zakken

-- edit  --

of als je graag nog wat meer hulp nodig hebt over dingen, zou het wel handig zijn dat je map in huidige staat, ergens beschikbaar is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

thx voor jullie hulp de map is nog nergens beschikbaar omdat deze zoals je ook in het filmpje heb kunnen zien in aanbouw is maar ik zou hem kunnen uploaden mocht dit nodig zjin en die bomen staan in het (bos) ik heb mappen gezien waar wel meer bomen in staan daarom al de dingen die je opnoemt zou mogelijk kunnen zijn en wellicht het aanpassen waard of zoals je al aan gaf tweede optie map uploaden en aan de meesters geven voor hulp 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

dat bedoelde ik , ergens 'prive' uploaden en dan de link doorspelen ;)     Die bomen in het bos zijn niet het probleem als bomen in het bos,  maar de tekenafstand die je hebt actief staan voor ieder object kan een probleem geven, met name de Clipdistance parameter

PC2iIab.png

Die staat bij attributes,  als die parameter te hoog staat, gaat hij veel te veel objecten proberen in te laden tov je huidige positie

Moest deze toch toevallig correct staan bij al je objecten , dan is er iets erger aan de hand en moet er naar je map gekeken worden, zou zonde zijn om deze weg te gooien ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Administrators

Hè Jan, Zou je indien je wilt de map is kunnen doorsturen? Ik zag dat je op Discord bent aangesloten dus als je wilt kun je me daar de link privé sturen, ik heb vanmiddag tijd om ernaar te kijken! :lol: Je clips zien er verder prima uit en de bomen zouden ook goed moeten staan die staan nog standaard zoals ze in de mappen van Giants staan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Richard ik zou dat kunnen doen ben er nu ook weer me bezig ik geef je de link wel het zou misschien de cowfeeding system kunnen zijn die loopt te kloten dat is de enigste error die hij aan geeft heb deze inmiddels verwijderd terug geplaatst en verwijderd whahahaha het rare is ook dat wanneer ik de orginele uitpak die Bert bewerkt heeft en weer in pak de texturen van de composter weer weg zijn het zelfde probleem doet zich ook in deze map voor terwijl alles wat er in de orginele map zat van deze ik meegenomen heb maar goed ik zal de link sturen en ik verneem hoop ik wel wat het probleem is en wat ik fout doe THX 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.