Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

UAL bouwen op trailer

zwapbede

Aanbevolen Bericht

• Master Moderator

@zwapbede,    hier zit een recentere ual in,   momenteel is de uitklapfunctie van de trailer gedeactiveerd zodat X geen probleem geeft.   

< Link >

Wil je toch weer die functie gebruiken, zal je in het script van de Ual moeten gaan en de IMPLEMENT_EXTRA2 moeten wijzigen naar de toets die jij wil gebruiken.  Let hierbij wel op dat daardoor het automatisch een prive mod wordt aangezien je scripts niet mag wijzigen.    Wil je toch hem publiceren zal je even de scripter moeten contacteren of iemand anders het laten doen en hem voorstellen om   InputBinding.IMPLEMENT_EXTRA2   naar een  InputBinding.Start_ual  ofzo om te mogen zetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei fa285634:

@zwapbede,    hier zit een recentere ual in,   momenteel is de uitklapfunctie van de trailer gedeactiveerd zodat X geen probleem geeft.   

< Link >

Wil je toch weer die functie gebruiken, zal je in het script van de Ual moeten gaan en de IMPLEMENT_EXTRA2 moeten wijzigen naar de toets die jij wil gebruiken.  Let hierbij wel op dat daardoor het automatisch een prive mod wordt aangezien je scripts niet mag wijzigen.    Wil je toch hem publiceren zal je even de scripter moeten contacteren of iemand anders het laten doen en hem voorstellen om   InputBinding.IMPLEMENT_EXTRA2   naar een  InputBinding.Start_ual  ofzo om te mogen zetten

Bedankt, 

het was niet de bedoeling om hem uit te geven.

wil je een kleine uitleg geven van wat ik verkeert gedaan had zodat ik het de volgende keer zelf kan doen? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

als je hem hebt verdwijnt hij uit mijn Dropbox ;)

ik heb een paar dingen veranderd/bijgevoegd,  begonnen met het foldingparts gedeelte in commentaar te zetten zodat het spel het niet leest,  dan in de moddesc de ontbrekende lijnen toegevoegd voor de recentste versie van het script, en dan de nieuwe ual er in gezet.     Op zich had je niets verkeerd gedaan, alles werkte naar behoren in mijn test folder, enkel wat overkeken dingen.

Je hebt wel nog enorm wat werk voor de boeg , uitlijnen en je triggers zijn te klein en verkeerd gepositioneerd.   En ergens nog een fout in je xml referenties, maar dat zal je wel vinden eens je begint met balen uit te lijnen.

ps

Wil je die uitklapfunctie terug hebben, dan heb je enkele opties zoals er een andere functie op plakken of even het ual script aan passen; let wel op dat dat voor conflicten kan gaan zorgen met andere Ual mods

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.