Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

FS17 mods

Jamie

Aanbevolen Bericht

Hallo iedereen, ik zit in de knoop met WinRAR. Ik heb WinRAR gedownload maar mijn bestanden komen niet met zo'n mapje van WinRAR tussen mijn mods als ik die er in zet. Ik krijg ook alleen maar alleen de "Moneymod" in het spel, ik wel meerdere mods maar er staat aan de Moneymod voor te activeren bij de savegame... Wie o wie kan me helpen? Alvast bedankt :D 

Mvg Jamie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Master Moderator

STOP STOP STOP STOP STOP

MODS NOOIT JAMAI NEVER NEVER UITPAKKEN ( zonder dat je weet wat je doet )

zip downloaden en niet verder gaan, als je er meerder gaat beginnen uitpakken ga je bestanden overschrijven en ga al je mods naar de kl**** helpen

voorbeeld van een mods folder

Spoiler

IHbDBrf.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb WinRAR gedownload en geinstalleerd gewoon alles gevolgd van de stappen van het installeren. En dan gewoon een mod gedownload, maar ben nergens aan geweest? Toen ik eergisteren mijn eerste mod downloade stond daar nog een WinRAR mapje voor gelijk het moest zijn en gisteren was dat allemaal weg, dat vind ik het raarste er aan. Dus eigenlijk zou ik moeten weten hoe ik die bestanden terug krijg bij WinRAR mapje voor... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je de mod gedownload hebt is het toch gewoon een zip bestandje ongeacht of het icoontje er voor het winrar icoontje is ??

ik zou me dr niet echt druk om maken gezien het feit dat je de mod 9 van de 10 keer toch niet hoeft uit te pakken maar gewoon zoals

je hem gedownload hebt in je mods folder moet plaatsen  ??

Wat Jovink zegt is correct , let er dus op dat je ze nog wel naar je modds folder moet verplaatsen en dat als je nieuwe mods toevoegd aan de game je altijd de game opnieuw moet starten om hem deze mods te kunnen laten laden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.