Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Logo op rondingen

jervries

Aanbevolen Bericht

• Antwoorden 35
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Master Moderator

-  eigenlijk alles, je hebt de notificatie niet gelezen die in de files staat,  HIER Geen wijzigingen aanbrengen omdat je MP niet meer gaat werken.  Altijd een nieuwe mod maken en NOOIT de basisbestanden van het spel aanpassen

- en de eigenlijk fout is dat he het logo op de verkeerde plaats hebt ingevoegd,   momenteel staat hij als 1>0 of 2>0  en hij moet als 0>x staan =

NY9yrqV.png

deze moet je eigenlijk hebben ( ongeveer, hij moet onder het eerste object staan )

Nu heb je geluk dat je steam hebt en bestanden kun laten herinstalleren.   Maak eerst een nieuwe mod aan met File / New mod from game, selecteer daar de silo  en dan gaat het spel een nieuwe mod aanmaken met de gegevens uit het spel ( wel opletten -- het gaat staan op de vooraf ingestelde locatie onder mijn documenten + my fs17 mods,  NIET onder de eigenlijke mods van het spel.  Als je mod af is ga je hem moeten verplaatsen naar je mods folder ).

Dus mod aanmaken,  en dan steam je bestanden laten verifieren ( en desnoods de gewijzigde even HERNOEMEN zodat hij niewe aanmaakt )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

nee, je gaat giants editor openen , en bij file ga je new mod from game klikken

VU481gS.png

dan gaat hij een mapje aanmaken met alle benodigde bestanden, zoals de i3'd's, texturen , xml's en alles benodigheden; en naargelang van je instellingen, gaat hij deze plaatsen in documenten\my fs17 mods\

deze mag je aanpassen en als je daarmee klaar bent , wel even nog de naamgeving enzo aanpassen dat hij effectief laad , kun je deze folder in je mods plaatsen en testen dat je het in het spel vind

7pWRLJp.png

deze file dat je gepost had is nochtans diegene dat het spel heeft geïnstalleerd en je nooit mag wijzigen =

xSw8qHK.png

staat klaar en duidelijk in de data map ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei fa285634:

nee, je gaat giants editor openen , en bij file ga je new mod from game klikken

VU481gS.png

dan gaat hij een mapje aanmaken met alle benodigde bestanden, zoals de i3'd's, texturen , xml's en alles benodigheden; en naargelang van je instellingen, gaat hij deze plaatsen in documenten\my fs17 mods\

deze mag je aanpassen en als je daarmee klaar bent , wel even nog de naamgeving enzo aanpassen dat hij effectief laad , kun je deze folder in je mods plaatsen en testen dat je het in het spel vind

ok heb een nieuw modje aangemaakt en idd in mijn my fs17 mod aangemaakt.

nu.....hoe krijg ik de silo dan zo dat ik deze van een logo kan voorzien, want de data van de logo zit nu niet in my fs17 mod....sorry voor deze lastige vragen maar ik weet dit echt niet. :-(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

Het stukje dat ik heb aangemaakt , importeer je, maar dan moet je het even knippen, de silo selecteren, en dan plakken. 

het zou er zou iets ongeveer moeten uitzien =   ( effe snel knip en plakwerk in paint.net ;) )

NY9yrqV.png

Hier is dus het object farmsiloblabla.001 toegevoegd onder farmsiloblabla en gaat ook ingeladen worden.  

----

Ieder object links is apart, dus als je iets toevoegd gaat het spel dit niet laden    ( tenzij je de xml aanpast dat hij het wel doet ). 

In dit voorbeeld zie je dat de camera een ander object is dan de farmsiloblabla en wordt daarom ook niet geladen door het spel 

Alle begin is moeilijk ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

misschien is dit op dit moment voor mij te hoog gegrepen....

Ik krijg nl deze pc>documenten>my fs 17 mod> silo(naam aangepast voordat het gemaakt werd) en dan krijg ik diverse mapjes maar geen i3d's. in geen enkel mapje

ik heb aan mappen: fillPlanes, foliage, maps > map01, map02, sounds, textures, trees< (een 1 i3d map02), objects > roundbales, squarebales<, shaders en shared

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

en heb je ook gelezen wat er op het pop up komt ?    als je niets verandered en maar doorklikt maakt hij een nieuw map aan, wat jij zoekt is een silo, dus even door de lijst zoeken naar Large silo extention,    (staat ver onderaan de lijst).   Altijd lezen wat er op het scherm komt doorklikken brengt het verkeerde ;)

rsHr8fk.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei fa285634:

In dit voorbeeld zie je dat de camera een ander object is dan de farmsiloblabla en wordt daarom ook niet geladen door het spel 

Alle begin is moeilijk ;)

Moet ik een nieuwe camera aanmaken en deze plaatsen in siloExtensionLarge? want hij laad inderdaad niet in het spel...de mod vind ik niet bij het opstarten

ps hoe plaats ik een printscreen?:51_scream:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.