Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Problemen bij het verplaatsen van mesthoopgebied

ajFarmer

Aanbevolen Bericht

Ik heb geprobeerd MestHeapArea te verplaatsen naar een kaart waar ik mee werk zonder geluk, dit is NLDstarter-kaart en ik heb cowHusbandry geïmporteerd uit de originele Goldcrest Valley-kaart. Ik heb het opgeslagen spelbestand bewerkt om mest toe te voegen voor testen en toen ik het testte, heb ik de HeapArea-transformatiegroep verplaatst om Y te vertalen naar een hoogte van 117 Ik kan mest zien. Maar als ik naar de hoogte van 118 ga, zal alleen de kleine tip zichtbaar zijn, net boven 119 zal niet worden getoond. Mijn koefokkerij is om 122.42. Ik heb geprobeerd om de transformatiegroep cowHusbandry te verplaatsen en de individuele mestHeapArea-start, -breedte en -hoogte te verplaatsen, maar werkt niet. Ik weet hoe ik het rietje moet aanpassen in gebruikersattributen om de hoogte van het terrein aan te passen, maar het lijkt niet te zijn ingesteld voor mestHeapArea. Ik ken zijn eenvoudige math-fix maar trek mijn haar uit testoplossingen. Dit lijkt tot nu toe alleen een probleem te zijn met de NLD startkaart van testen, maar kan verkeerd zijn, alle hulp zou zeer op prijs worden gesteld. Dank je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoogst waarschijnlijk ligt er dan een tipcol op de grond waar jij die manure heap wil hebben, even met infolayer painting de tipcolision verwijderen, zorg wel dat je tipcol hebt geselecteerd bij layer. Dan moet je bij scripts>FS17>map>create ground collision klikken, als het goed is zou hij dan te voorschijn moeten komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.