Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Balans

focquaert123

Aanbevolen Bericht

Hallo,

je zult in de giertank.xml ergens dit regeltje hebben staan:   (waarschijnlijk helemaal onderaan)

-<components count="1">

<component1 solverIterationCount="10" centerOfMass="0 0.67 -0.7"/>

</components>

Hiervan zul je de centerofMass iets moeten aanpassen. iets naar voren of achteren schuifen. (gebruik GE index: 0> om ongeveer de juiste locatie uit te vogelen)

dit regeltje zal er bij jouw waarschijnlijk ongeveer zo uit zien, niet klakkeloos de coördinaten kopiëren ;) (komt uit willekeurige mod)

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

door te stoppen met C&P te doen van andere mods :P       Met deze shot is het onmogelijk te zijn waar het aan ligt, loop eerst volgende stappen na

->  werkt de movesupport correct

-> zitten alle colli's op de correcte locatie + hebben ze een correcte nummer

-> wat doet hij de miliseconde dat hij gespawnd is

-> staan alles dynamisch van collis

-> staat alle niet collision delen ook zonder rigid

-> etc etc etc etc

Staan al deze correct  dan pas begin je met de center of mass te spelen,   dus doe niet zoals alle idi*** en begin direct met de COM aan te passen, EERST alles verifieren, het kan evengoed zijn dat hij correct spawnd en dat je animatie niet klopt en dat hij daardoor flipt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@BBfarmer Het is gelukt ik had de .xml overgenomen van de TSA 30000 (3 assen) omdat dit de tank is van de 'gullemod' en daar stonden veel dingen in die ik niet nodig had dus ik dacht ik neem heel de .xml over van de 3 asser. Maar ik wist niet waar de balans ergens stond dus was ik deze vergeten overnemen. 

Bedankt daar voor! En @fa285634 Jij ook bedankt voor de moeite!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.