Spring naar inhoud
NLD Community

Join the NLD Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q
Breaking News: NLD Community maakt een doorstart!

Reifendruck

peter13h

Aanbevolen Bericht

• Master Moderator

do or do not, there is no try =

proberen bestaat niet, ofwel doe je het ofwel niet ;)

o1ZfeQF.png

dit zonder ervaring naar het spel brengen,    3-6 uur aan zoekwerk  ( 2 klikken in een 3d programma om de kubus te maken )

dingen zoals dit =

K3acguh.png

zonder ervaring, enkele maanden + tientallen keren herbeginnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 169
  • Created
  • Laatste antwoord
  • Master Moderator

gemiddeld leren correct tekenen ( en kwalitatief of iets lijkend en geen legoblokkendoos ) = 3-6 maand,     dan de volgende stappen erbij kom je gemiddeld aan 9-12 maanden. En dan heb je nog steeds geen gram kleur op je model; dat wordt allemaal in andere programma's gedaan

0 minuten later toegevoegd

( getallen komen van iemand die van blender zijn beroep heeft gemaakt )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Master Moderator

nah, ik heb het mijzelf aangeleerd, maar ik heb wel al wat meer ervaring gehad  ( ik heb bv blender 1.0  nog even gebruikt toen die uitkwam , en al wat jaren meer ervaring ;) ). Echte tekenen kan ik pas sinds enkele maanden,  maar het wel intensief om te leren,  en met youtube tutorials van jan piet en joske  ben je absoluut niets,   zelfs op basis tutorials maken die al fouten dat je ( verder in het tekenprocess )  uren gaat kosten om te corrigeren, je moet echt achter tutorials van semi- en professionelen zoeken.

Een voorbeeld hiervan dat een welgekend probleem is voor iedereen = uv mappen.   (  als het ware een vlakke canvas over je model trekken zodat de kleur op de juiste plaats komt ).  95% van de tutorials zeggen dat je eerst het model moet hebben alvorens je daar aan begint.      Dit is dus fout.    Tijdens het tekenen moet je al bepaalde onderdelen aanduiden ter voorbereiding van uv mapping, zo win je letterlijk dagen   in tijd op complexeren moddellen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

• Maak Nieuw...

Belangrijke Informatie

By using this site, you agree to our Gebruiksvoorwaarden.